تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

معاون حقوقی، باشگاه استقلال را به حاشیه برد

  • کد خبر : 266394
  • 18 مهر 1401 - 21:31
معاون حقوقی، باشگاه استقلال را به حاشیه برد

باشگاه استقلال بعد از مصاحبه جنجالی معاون حقوق این باشگاه درباره شنود تلفن داوران فوتبال ایران، از او خواسته تا هرچه زودتر این موضوع را حل و فصل کند.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

اعتمادآنلاین|

معاونت حقوقی باشگاه استقلال پس از دیدار این تیم مقابل فولاد خوزستان با حضور در یک گفتگوی تلویزیونی صحبت‌هایی درباره شنود تلفن های داوران فوتبال ایران مطرح کرد که باعث نگرانی مدیران باشگاه استقلال شده است.

به نقل از خبرورزشی، فرشید سمیعی که پیش از این هم در برخی موارد مانند موضوع سربازی بازیکنان استقلال و یا حق پخش تلویزیونی و مسائلی از این دست در برنامه‌های تلویزیونی از حقوق باشگاه استقلال دفاع کرده بود پشت خط تلفنی برنامه تلویزیونی رفت تا درباره شرایط داوری دیدار استقلال مقابل فولاد صحبت کند.

فرشید سمیعی در این گفت و گو از مقامات قضایی درخواست شنود گذاشتن روی تلفن همراه داوران کرد! پس از مطرح شدن این درخواست عجیب از طرف معاونت حقوقی باشگاه استقلال، مدیران این باشگاه که انتظار چنین دفاعیه ای را نداشتند از این واکنش به شدت متعجب شده و این پرسش از سوی مقامات استقلال عنوان شد که که چرا باید چنین مسئله ای از سوی یکی از مقامات باشگاه استقلال مطرح شود تا داوران نسبت به باشگاه استقلال و تیم فوتبال بزرگسالان این مجموعه زاویه پیدا کنند؟ البته این اتفاق هم رخ داد و اعضای دپارتمان داوری خیلی سریع به این موضوع واکنش نشان داده و معتقد بودند این پیشنها باعث تشویش اذهان عمومی خواهد شد.

از راهروهای باشگاه استقلال خبر می‌رسد مدیریت باشگاه استقلال نسبت به این اظهارات فرشید سمیعی واکنش نشان داده و از وی خواسته شده هر طور است خودش باید این بحث را به شکلی که منافع باشگاه استقلال تحت‌الشعاع قرار نگیرد حل و فصل کند.

از سوی دیگر خبر می‌رسد اعضای دپارتمان داوری نیز نسبت به این موضوع به شدت دلگیر شده و مراتب ناراحتی خود را نیز به مسئولان فدراسیون به ویژه سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ابلاغ کرده‌اند.

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=266394

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x