تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

محمدی دوباره جای حاج‌صفی در سمت چپ

  • کد خبر : 266183
  • 17 مهر 1401 - 21:23
محمدی دوباره جای حاج‌صفی در سمت چپ

یکی از دو بازیکن ایرانی آ. ا. ک آتن در ترکیب این تیم مقابل آریس حضور دارند.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه”، در چارچوب بازی‌های هفته هفتم سوپر لیگ یونان، تیم فوتبال آ. ا. ک آتن با بهره‌مندی از میلاد محمدی و احسان حاج‌صفی در فهرست بازیکنان خود، از ساعت ۲۱:۴۵ امشب(به وقت ایران) در ورزشگاه کلنتیس ویکلیدیس به مصاف تیم رده هفتمی آریس خواهد رفت.

میلاد محمدی که هفته گذشته برای نخستین بار در فصل ۲۳-۲۰۲۲ سوپر لیگ یونان حضور در ترکیب آ. ا. ک آتن را تجربه کرد و در جریان برتری چهار بر یک این تیم مقابل لونیکوس ۹۰ دقیقه به میدان رفت، در دیدار امشب برابر آریس هم در جمع ۱۱ بازیکن اصلی است.

این مدافع چپ که پس از نیمکت‌نشینی کامل در دو دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل اروگوئه و سنگال در سوپر لیگ یونان به میدان رفت و پنجمین بازی خود در این رقابت‌ها را تجربه کرد، امشب هم برابر آریس از ابتدا کار را آغاز می‌کند.

احسان حاج‌صفی، دیگر ملی‌پوش ایرانی آ. ا. ک آتن که پس از پنج هفته حضور ثابت و متوالی در ترکیب این تیم، در مسابقه اخیرشان به دلیل بیماری به میدان نرفته بود، امشب هم برابر آریس نیمکت‌نشین است.

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن که در دو هفته گذشته سوپر لیگ یونان دو پیروزی داشته، هم‌اکنون با ۱۲ امتیاز در رتبه چهارم جدول این بازی‌ها قرار گرفته که در صورت برتری مقابل آریس به رده دوم صعود می‌کند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=266183

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x