تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

 واکنش غیر رسمی فدراسیون فوتبال به اشتباهات حمید حاج ملک در بازی استقلال – فولاد

  • کد خبر : 265777
  • 16 مهر 1401 - 17:38
 واکنش غیر رسمی فدراسیون فوتبال به اشتباهات حمید حاج ملک در بازی استقلال – فولاد

اینروزها داوران لیگ برتر در قضاوت های خود مرتکب اشتباهات فاحش می‌شوند.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

دو هفته پیش بود که موعود بنیادی فر در بازی پرسپولیس – تراکتور یک پنالتی بی جهت برای پرسپولیس گرفت که اگر ضربه مهدی ترابی به گل تبدیل می شد تراکتور بازی یک بر صفر برده را مساوی می کرد و دو امتیاز از دست می داد اما از خوشوقتی داور ضربه مهدی ترابی تبدیل به گل نشد.

در بازی استقلال – فولاد هم به زعم کارشناسان داوری یک پنالتی محرز برای استقلال گرفته نشد و این موجب شد صدای استقلالی ها بلند شود و مدیر عامل باشگاه استقلال گفته برای جلوگیری از تکرار اشتباه داوری علیه استقلال به دیدار رییس فدراسیون فوتبال می رود.

فدراسیون فوتبال به طور رسمی به اشتباهات داوری در بازی با فولاد واکنش نشان نداده است. هر چند واکنش های فدراسیون فوتبال به اشتباهات داوران محرمانه است. محرمانه از تیم ها عذرخواهی می کند و محرمانه داوران را محروم می کند. بااین حال خبر رسید در راهروی فدراسیون فوتبال بعد از بحث در مورد اشتباهات داور بازی استقلال – فولاد روی ورود هر چه زودتر کمک داور ویدئویی تاکید شد. هر چند شکایت داور و کمیته داوران از معاون باشگاه استقلال هم یک اتفاق طبیعی برآورد شد و باید منتظر ماند و دید کمیته انضباطی چه رایی در این باره صادر خواهد کرد.

مهدی تاج به تازگی اعلام کرده است که باید هرچه سریعتر کمک داور ویدئویی وارد کشور شود و به نظر می رسد شرکت مد نظر هم انتخاب شده است و باید منتظر ماند و دید که آیا با این حجم از اشتباهات داوری آیا VAR در فصل جاری وارد بازی های لیگ برتر می شود یا خیر.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=265777

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x