تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

عملکرد درخشان ستاره‌ایرانی؛ ۳۶ امتیاز در دو بازی

  • کد خبر : 265130
  • 15 مهر 1401 - 10:42
عملکرد درخشان ستاره‌ایرانی؛ ۳۶ امتیاز در دو بازی

بردیا سعادت، ستاره جوان و ایرانی تورساد، در دو بازی اخیر بهترین بازیکن تیمش بوده است.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه”، بردیا سعادت در کنار مرتضی شریفی و سعید معروف لژیونرهای والیبال ایران در این فصل از رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه به حساب می آیند. سه بازیکنی که در دو هفته برگزار شده از این مسابقات عملکرد درخشان و فوق العاده ای را از خود به ثبت رسانده اند.

اما گزاف نیست اگر بگویم که ستاره جوان والیبال ایران یعنی بردیا سعادت بعد از گذشت این دو هفته بهترین لژیونر ما در سوپرلیگ ترکیه و حتی یکی از بهترین های این لیگ تا به اینجا بوده است.

ابتدای هفته و در جریان دیدار اول تورساد مقابل هاتای در سوپرلیگ ترکیه که با پیروزی ۳-۱ یاران بردیا سعادت به پایان رسید، ستاره ایرانی موفق شد به تنهایی ۱۸ امتیاز برای تیمش کسب کند و عامل اصلی این پیروزی ارزشمند لقب بگیرد.

دو روز پیش تورساد در چارچوب هفته دوم رقابت‌های سوپرلیگ ترکیه به مصاف قدرت اصلی مسابقات یعنی هالک بانک رفت و با درخشش فوق ستاره حریف یعنی نیمیر عبدالعزیز شکست خورد. اگرچه نیمیر در این مسابقه به تنهایی ۳۱ امتیاز کسب کرد اما نمی‌توان به راحتی از عملکرد فوق‌العاده بردیا سعادت هم گذشت، جایی که ستاره ایرانی همچون بازی اول ۱۸ امتیاز به دست آورد تا تا به روند عالی خود ادامه داده باشد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=265130

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x