تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

طیبی: گل‌های من تلاش همه ملی‌پوشان است

  • کد خبر : 264216
  • 12 مهر 1401 - 18:03
طیبی: گل‌های من تلاش همه ملی‌پوشان است

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران ابراز امیدواری کرد به بردهای خودشان ادامه بدهند و به قهرمانی برسند.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه”، تیم ملی فوتسال ایران در حالی موفق به کسب پیروزی هشت بر یک مقابل ویتنام شد و توانست به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا در کویت راه پیدا کند که حسین طیبی، کاپیتان ایران مثل همیشه درخشید و توانست هت‌تریک کند.

حسین طیبی که پیش از این با زدن ۶ گل در مرحله گروهی، بهترین گلزن جام ملت‌های فوتسال آسیا بود، امروز هم در دیدار مقابل ویتنام توانست هت‌تریک کند تا ۹ گله شود و صدرنشین گلزنان این رقابت‌ها بماند.

طیبی، کاپیتان تیم ملی فوتسال در خصوص عملکردشان در دیدار مقابل ویتنام عنوان کرد: همه بازیکنان ما بهترین بودند. خدا را شکر می‌کنم به هدف خودمان رسیدیم و طبق برنامه کادر فنی پیش رفتیم. ما یک تیم متفاوت هستیم و ۹۰ درصد نفرات‌مان تا به حال در آسیا بازی نکرده بودند و معتقدم بازی به بازی بهتر می‌شویم.

او درباره زدن سه گل مقابل ویتنام گفت: وقتی گلی زده می‌شود، تلاش همه بازیکنان است و من آن را به ثمر نشانده‌ام. ما همیشه کار تیمی می‌کنیم و شخص گل نمی‌زند و این تیم ایران است که گل می‌زند. تیم متفاوتی داریم و بسیار جوان هستیم، اما با احترام به همه تیم‌ها می‌خواهیم از عنوان خود دفاع کنیم.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=264216

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x