تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

صدرنشینی شکننده پرسپولیس و بردهای شیرین رقبا

  • کد خبر : 263759
  • 12 مهر 1401 - 10:48
صدرنشینی شکننده پرسپولیس و بردهای شیرین رقبا

هفته هفتم لیگ برتر یک شنبه شب با انجام سه دیدار دیگر پیگیری شد و به پایان رسید و در پایان این هفته صدر جدول تغییری نکرد و پرسپولیس با وجود قبول شکست خانگی مقابل تراکتور با ۱۴ امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال صدرنشین ماند.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از قدس آنلاین، هفته هفتم لیگ برتر یک شنبه شب با انجام سه دیدار دیگر پیگیری شد و به پایان رسید و در پایان این هفته صدر جدول تغییری نکرد و پرسپولیس با وجود قبول شکست خانگی مقابل تراکتور با ۱۴ امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال صدرنشین ماند.

تیم سپاهان هم ضمن بازگشت در بازی با هوادار پس از چند بازی به پیروزی رسید و با رسیدن به امتیاز ۱۲ به رده سوم صعود کرد. پرسپولیس در شرایطی که گفته می شد بازیکنانش شرایط روحی خوبی نداشتند و حتی بازی هم به دلیل مسائل فنی و غیرفنی با تاخیر آغاز شد در مصاف با تراکتور که نشان داد با قربان بردیف متحول شده نخستین شکست فصل جاری را متحمل شد.

محمد عباس زاده مهاجم سابق پرسپولیس تک گل این بازی را روی اشتباه لوکادیا در پاسکاری دقیقه ۷۵ به ثمر رساند تا تراکتور به سومین برد متوالی اش دست یابد. در این دیدار چند بار تیرک دروازه ها توسط بازیکنان دو تیم لرزید و داور بازی هم در دقایق پایانی بازی یک ضربه پنالتی مشکوک به سود پرسپولیس اعلام کرد که باعث اعتراض شدید تراکتوری ها به ویژه دروازه بان این تیم شد و در نهایت ضربه پنالتی توسط مهدی ترابی بازیکن ملی پوش پرسپولیس زده شد و اخباری دروازه بان تراکتور آن را مهار کرد.

البته ترکیب اولیه پرسپولیس و سبک بازی این تیم باعث انتقاد پیش کسوتان و کارشناسان از یحیی گل محمدی شد با این حال سرمربی سرخ ها پس از پایان بازی و با وجود شکست گفت:«ذهن بچه‌ها آماده این بازی نبود و هر کاری کردیم تا به شرایط مسلط شویم سخت بود. تاکنون ندیده بودم یک تیم تا این اندازه بی‌تمرکز باشد؛ اما از طرفی خوشحال هستم که در تیمی حضور دارم که بازیکنانش شرف و معرفت خودشان را نشان داده اند. باعث افتخار من است که با این بچه ها کار می‌کنم.»

ضیا عربشاهی پیش کسوت پرسپولیس یکی از افرادی است که به سبک بازی و ترکیب تیم انتقاد کرده است:«پرسپولیس حتی در ورزشگاه آزادی که میزبان بود هم با یک مهاجم بازی کرد. بیشتر توپ در میانه زمین رد و بدل شد و کار خاصی صورت نگرفت، بهتر است بگویم که بازیکنان پرسپولیس هیچ برنامه‌ای برای ایجاد فرصت روی دروازه تراکتور در دستور نداشتند. پرسپولیس با بازی بد نتوانست توپ‌های زیادی را به خط حمله برساند. همچنین توپی برای لوکادیا، تک مهاجم‌شان هم نمی‌رسید و او بی‌هدف در نوک حمله حضور داشت اما تراکتور در خط حمله خودش بیشتر روی دروازه پرسپولیس موقعیت گل ایجاد کرد. باخت یک بر صفر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مقابل تراکتور یک زنگ خطر برای تیم بزرگی همچون پرسپولیس بود. پرسپولیس باید با نفرات بیشتر در خط حمله و داخل محوطه جریمه حریفان ظاهر شود. امیدوارم در بازی‌های آینده گل‌محمدی ترسو بازی نکند و با جسارت بیشتر تیمش را وارد زمین کند تا بتواند با پیروزی‌های مداوم و همیشگی دل هواداران را شاد کند.»

پیش کسوت پرسپولیس می‌گوید پنالتی اعلام شده برای این تیم مقابل تراکتور خنده‌دار بود و اگر جای ترابی بود، این توپ را بیرون می‌زد! پایان رافت مهاجم اسبق پرسپولیس اگر چه مثل عربشاهی منتقد نبود اما معتقد است «پنج بازیکن پرسپولیس در تیم ملی بودند و از سیستم هماهنگ پرسپولیس دور شدند.»

وی با اشاره به شرایط فنی دو تیم در این دیدار گفت: فکر می‌کنم بردیف، سرمربی تراکتور کاملا پرسپولیس را می‌شناخت و آنالیز خوبی انجام داده بود و بازیکنان این تیم تا دقیقه ۹۰ به نحو احسن کار خود را انجام دادند و دوندگی زیادی داشتند. بردیف می‌دانست که نقطه قوت تیم پرسپولیس در خط هافبک و کناره‌هاست این خطوط را بستند و پاس خوبی به لوکادیا نرسید. یک بار به لوکادیا توپ رسید که آن هم به تیرک خورد.

این کارشناس فوتبال به پنالتی پرسپولیس در این دیدار اشاره کرد و گفت: دیدیم که پنالتی هم اصلا درست نبود و معلوم نیست چرا داور پنالتی گرفت که در نهایت به گل تبدیل نشد. فکر می‌کنم برای شخصیت پرسپولیس هم خوب نبود این پنالتی گل شود. اگر جای ترابی بودم توپ را بیرون می‌زدم. به عنوان یک پرسپولیسی دوست ندارم این طور گل بزنیم و داور به ما محبت داشته باشد!

منبع: خراسان

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=263759

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x