تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

مهدوی: در هر خانواده‌ای اختلاف وجود دارد/ نساجی همه تیم‌ها را اذیت می‌کند

  • کد خبر : 263675
  • 12 مهر 1401 - 6:03
مهدوی: در هر خانواده‌ای اختلاف وجود دارد/ نساجی همه تیم‌ها را اذیت می‌کند

مربی نساجی می‌گوید اگر حاشیه‌ها اجازه دهند، تیم قابل احترامی هستند و همه تیم‌ها را اذیت می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

محمدرضا مهدوی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با پیروزی ۴ بر صفر نساجی مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: ابتدا به نفتی‌ها تبریک می‌گویم. آن‌ها تیم قابل احترام و با شخصیتی هستند و بازی‌های خیلی خوبی ارائه دادند. نفت توانست پرسپولیس را به دردسر انداخت و کار را برای این تیم سخت کرد. آن‌ها مقابل ما هم خوب بودند اما تیم ما عالی بود و توانستیم ۶ گل بزنیم که ۴ تایش مورد تایید قرار گرفت. این شکست چیزی از ارزش‌های حریف کم نکرد. ما پیش از این مقابل مس کرمان هم عالی بودیم. در بازی با ملوان اگر داور اشتباه نمی‌کرد، بازی را برنده بیرون می‌آمدیم.

او ادامه داد: در بازی با سپاهان اگر مظاهری را اخراج می‌کردند نتیجه بازی عوض می‌شد. ما سپاهان را دقایق زیادی تحت فشار قرار داده بودیم. نساجی از روز اول تیم کاملا هجومی و تاکتیکی بوده است و همه سرمربیان لیگ می‌گویند نساجی فوتبال با برنامه‌ای را ارائه می‌دهد و فقط در بازی با استقلال اشتباهات متعدد بازیکنان کار دست‌مان داد. با این حال ما به استقلال گل زدیم و این نشان از برنامه ما دارد. در حال کار کردن هستیم و در آینده نتیجه‌اش را می‌بینیم.

مربی نساجی در رابطه با بازی بعدی نساجی مقابل ذوب‌آهن عنوان کرد: یکی از بازی‌های سخت تیم ما مقابل ذوب‌آهن است. آن‌ها فقط ۳ گل خورده دارند و شرایط خوبی دارند. ما هم برای تقابل با این تیم برنامه ریزی خاصی کردیم تا بتوانیم از روزنه‌های دفاعی‌شان عبور کنیم. کار راحتی نداریم اما امیدوارم بتوانیم نتیجه قابل قبولی را مقابل تیم مهدی تارتار کسب کنیم.

او در خصوص اختلاف بین محمدمهدی نظری و رضا جعفری، دو بازیکن نساجی که حاشیه‌هایی را در اردوی این تیم به وجود آورد، گفت: در هر خانواده‌ای اختلاف وجود دارد اما مهم این است که پدر خانواده بتواند مدیریت کند. ما ثابت کردیم که یک بازیکن برای ما مهم نیست و مهم نظم و یک دلی همه بازیکنان است. به هر حال برخی بازیکنان کم سن و سال هستند و ممکن است شیطنت کنند و حاشیه ساز شوند اما درایت و مدیریت کادرفنی این مساله را به پایان رساند.

مهدوی در پایان اضافه کرد: اگر در برنامه‌ریزی بازی‌ها تغییرات به وجود نیاورند، می‌توانیم باتوجه به برنامه پیش برویم. وقتی برنامه را به‌هم‌ می‌ریزند، بسیاری از تیم‌ها به مشکل می‌خورند. اگر اتفاق خاصی نیفتد و حاشیه‌ها اجازه دهند، تیم قابل احترامی هستیم و همه تیم‌ها را اذیت می‌کند.

انتهای پیام

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=263675

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x