تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

هشدار اخلاقی باشگاه استقلال به ساپینتو

  • کد خبر : 263635
  • 12 مهر 1401 - 6:01
هشدار اخلاقی باشگاه استقلال به ساپینتو

با شروع مسابقات لیگ برتر و آغاز رفتار پرخاشگرانه ریکاردو ساپینتو کمیته داوران نسبت به عملکرد او در کنار زمین موضع‌گیری تندی انجام داد تا به این شکل حساسیت ارکان قضایی روی عملکرد سرمربی استقلال تشدید شود.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

درگیری‌های سریالی ریکاردو با مربیان حریف و داوران مسابقات استقلال رفته رفته اوج گرفت تا اینکه کمیته انضباطی با محرومیت تعلیقی به سرمربی استقلال هشدار داد ادامه این روند به سود او و تیمش نیست اما مرد پرتغالی همچنان پر حرارت و عصبی کنار خط طولی تیمش را هدایت می کرد و با حرکات عجیب و غریب به سوژه تمام عیار رسانه‌های گروهی تبدیل شد تا اینکه پس از لگد زدن به برانکارد هلال احمر در بازی با ملوان و درگیری لفظی با کادر فنی نساجی ، در بازی با گل گهر وی به سمت نیمکت گل گهر هجوم برد و در نهایت با پادرمیانی نیمکت‌نشینان استقلال کمی آرام شد، اما با تصمیم داور از بازی اخراج شد تا در آستانه محرومیتی سخت قرار بگیرد. مسئولان کمیته انضباطی وعده داده‌اند با رفتار سرمربی استقلال به شدت برخورد خواهند کرد تا مانع از تکرار آن شوند، اما هنوز مشخص نیست چه حکمی برای ریکاردو در نظر گرفته خواهد شد. با توجه به محرومیت تعلیقی این مربی توسط کمیته انضباطی به نظر می‌رسد ساپینتو باید چند هفته‌ای از روی سکوها تیمش را رهبری کند تا متوجه شود تجدیدنظر در رفتارش به صلاح او است و اگر این روند تکرار شود، باید نیمی از مسابقات لیگ برتر را به دلیل محرومیت از روی سکوهای سیمانی تماشا کند. نکته جالب توجه اینجاست که مدیران استقلال برای اینکه مانع از محرومیت سرمربی خود شوند به وی وعده دادند با ارائه دفاعیه‌ای قابل قبول اجازه نخواهند داد محرومیت او سنگین باشد، اما خود آن‌ها نیز معتقدند باید ساپینتو در رفتار خود تجدید نظر کند، به همین دلیل آن‌ها عصر دیروز جلسه‌ای را با حضور سرمربی خود برگزار کردند تا به صورت جدی به وی هشدار دهند که این رفتار به هیچ عنوان قابل قبول نیست.
البته پیشکسوتان استقلال هم واکنش بسیار تندی به این رفتار داشتند و مدعی شدند مصطفی آجورلو باید تکلیف این مربی را روشن کند و با وی اتمام حجت کند. تندترین موضع را در بین پیشکسوتان حسن روشن گرفت و در جملاتی آتشین ساپینتو را یک شومن خطاب کرد و مدیران باشگاه را به شدت سرزنش کرد که در برابر او سکوت کردند و به وی اجازه می‌دهند به هر ترتیبی که دوست دارد کنار زمین رفتار کند.

خبرنگار: سینا حسینی

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=263635

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x