تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

دلیل ناکامی پرسپولیس مقابل تراکتور

  • کد خبر : 263599
  • 11 مهر 1401 - 18:48

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» : خبرگزاری مهر: مرتضی اسدی  درباره برد یک بر صفر تراکتور مقابل پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال گفت: تاکتیک‌های دو تیم نشان داد خبری از تساوی نخواهد بود. پرسپولیس با شرایط یک تیم همیشه مدعی مقابل حریفان بازی می‌کند. در دیدار با تراکتور نیز همین موضوع دیده […]

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

خبرگزاری مهر: مرتضی اسدی  درباره برد یک بر صفر تراکتور مقابل پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال گفت: تاکتیک‌های دو تیم نشان داد خبری از تساوی نخواهد بود. پرسپولیس با شرایط یک تیم همیشه مدعی مقابل حریفان بازی می‌کند. در دیدار با تراکتور نیز همین موضوع دیده می‌شد. آنها مالکیت توپ را در اختیار داشتند اما استراتژی دفاعی و استحکام در هر منطقه از سوی بازیکنان تراکتور باعث شد تا این تیم نتواند به گل برسد.

کاپیتان پیشین تراکتور تبریز درباره استفاده حداکثری این تیم از موقعیت‌های گل خود افزود: از همان ابتدای فصل گفتم قربان بردیف یکی از بهترین مربیانی است که به تراکتور آمده است. او ساختار تیمی را تغییر داده و نیاز به زمان داشت تا خواسته‌های فنی‌اش توسط بازیکنان در زمین اجرا شود. او در سه دیدار قبلی نشان داد فوتبال در تمام لحظات می‌تواند سرنوشت ساز باشد. جدیت بردیف تیمش را تقویت کرده است تا مقابل پرسپولیس اینگونه به موفقیت برسد.

وی درباره ناکامی یورگن لوکادیا مهاجم گلزن پرسپولیس در جدال با مدافعان تراکتور تصریح کرد: تراکتور از دفاع منطقه‌ای استفاده کرد. آنها خیلی خوب می‌دانستند پرسپولیس چطور می‌خواهد لوکادیا را تغذیه کند. تراکتور اصلاً دفاع اتوبوسی نداشت و تنها با یک استراتژی مشخص توانست حملات پرسپولیس را مهار کند. یکی از کم اشتباه‌ترین بازی‌های تراکتور را دیدیم که توانست تیمی همچون پرسپولیس را که اندازه یک تیم ملی بازیکن دارد مهار کند.

اسدی به داوری مسابقه نیز اشاره کرد و گفت: من نمی‌دانم اگر اخباری نمی‌توانست پنالتی ترابی را مهار کند آقای بنیادی فر چطور می‌خواست پاسخ احساسات هواداران تراکتور را بدهد. او صحنه خیلی عجیبی را اعلام پنالتی کرد که خوشبختانه حق به حق دار هم رسید. نکته خیلی اساسی در این باره صبوری تراکتور در رسیدن به گل بود. آنها خیلی منطقی بازی کردند و شیرینی صبر خودشان را هم گرفتند.

او در پایان درباره نزدیک شدن فاصله مدعیان قهرمانی گفت: پرسپولیس و استقلال همیشه مدعی بوده و هستند. امسال هم آنها با رقیبان سنتی جدال خواهند داشت. در جمع این تیم‌ها تراکتور نیز امسال حضور دارد. بردیف یکی از با کلاس ترین مربیانی است که تأثیر زیادی در پرورش بازیکنان ایرانی خواهد داشت.

پ

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=263599

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x