تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

پرسپولیس تمرکز نداشت؛ تراکتور انگیزه داشت/ شلوغ بازی تراکتوری ها تمرکز مهدی ترابی را به هم زد!/ اگر تماشاگر داشتیم آنها جو را خراب نمی کردند

  • کد خبر : 263427
  • 11 مهر 1401 - 12:23
پرسپولیس تمرکز نداشت؛ تراکتور انگیزه داشت/ شلوغ بازی تراکتوری ها تمرکز مهدی ترابی را به هم زد!/ اگر تماشاگر داشتیم آنها جو را خراب نمی کردند

مدافع اسبق پرسپولیس گفت: هر چقدر پرسپولیس تمرکز نداشت تیم تراکتور انگیزه داشت و می خواست با ۳ امتیاز به تبریز برگردد.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

کاپیتان سابق پرسپولیس معتقد است شلوغ بازی و اعتراض تیم تراکتور باعث شد تمرکز پنالتی زن قرمزها برهم بخورد. رضا نورمحمدی با بیان این جمله ادامه داد: وقتی که داور به نشانه پنالتی حالا به درست یا اشتباه در سوت خود دمید دیگر نباید تایم زدن پنالتی آن قدر به طول می انجامید. متأسفانه پس از آن سوت شاهد انواع و اقسام اعتراض های عجیب تیم تراکتور بودیم.

وی افزود: عجیب آن که مدیرعامل تراکتور از روی سکوها وارد زمین شد و نسبت به این تصمیم داور اعتراض کرد درحالی که اصلا یک مدیرعامل حق ندارد چنین رفتاری بروز دهد. دروازه بان تراکتور محمدرضا اخباری هم که اتفاقا بازیکن با اخلاقی است برای خود من عجیب بود، خیلی اعتراض کرد و درون دروازه نمی ایستاد و همه این شلوغ بازی ها باعث شد تمرکز مهدی ترابی به عنوان پنالتی زن برهم بخورد و آن توپ خراب شود.

وی همچنین عنوان کرد: از قبل هم همه ما می‌دانستیم بازی سختی با تراکتور در پیش است و دیدید بچه ها چگونه برابراین تیم  بازی کردند. البته بازیکنان پرسپولیس بازی های قبلی لیاقت و توانایی‌ خود را نشان داده اند و در دیدارهای بعدی هم می توانند ثابت کنند بهترین تیم ایران هستند.

کاپیتان سال های نه چندان دور پرسپولیس ضمن اشاره به غیبت تماشاگران در این بازی خاطرنشان کرد: حتم بدانید اگر این بازی تماشاگر داشت تیم مهمان آن قدر اعتراض نمی کرد. متأسفانه بی دلیل بازی را بدون تماشاگر برگزار کردند تا این چنین پرسپولیس در خانه ببازد درحالی که در آخرین دیدار دو تیم در تبریز، تماشاگران تراکتور سنگ پرانی کرده بودند اما تیم پرسپولیس از حضور هوادارانش در بازی خانگی محروم شد.

وی درخصوص خستگی ملی پوشان پرسپولیس گفت: من نمی توانم دقیق بگویم خسته بودند یا نه؟ این شخص سرمربی است که تشخیص می دهد بازیکنانش خسته شده اند یا اینکه می توانند بازی کنند.احتمالا خود بازیکنان به آقا یحیی گفته اند که می توانند بازی کنند. البته یک نکته مشهود بود که خود آقای گل محمدی هم به آن اشاره کرد که تیم تمرکز لازم را نداشت. این موضوع از شکل بازی تیم معلوم بود و باز هم دلیلش را نمی دانم چون کنار تیم نیستم اما مشخص بود تمرکز تیم برهم خورده است.

نورمحمدی در ادامه افزود: نکته دیگر انگیزه تراکتوری ها بود. هر چقدر پرسپولیس تمرکز نداشت تیم تراکتور انگیزه داشت و می خواست با ۳ امتیاز به تبریز برگردد. به نظر می رسد تراکتور با سرمربی جدیدش بردیف بهتر از قبل بازی می کند و تیم خطرناکی شده است. هرچند باز تکرار می کنم پرسپولیس هم روزش نبود و به همین خاطر نتیجه بازی به سود مهمان تمام شد.

کاپیتان سابق پرسپولیس تصریح کرد: بازی با تراکتور تمام شد و به تاریخ پیوست. پرسپولیس نباید غم و غصه این سه امتیاز را بخورد و بهتر است به فکر دیدارهای بعدی به خصوص سپاهان اصفهان باشد. بازی در اصفهان مقابل سپاهان، بسیار سخت و دشوار است و تجربه در سال های اخیر نشان می دهد این مسابقه با حاشیه و جنجال همراه شده است. باید بروبچه های پرسپولیس با تمرکز فراوان وارد این بازی شوند تا بتوانند صدر جدول را برای خود حفظ کنند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=263427

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x