تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

سرآسیایی: در مورد پنالتی‌های ناحق استقلال هم صحبت کنند/ الفاظ توهین آمیز ساپینتو به راحتی مشخص بود

  • کد خبر : 263409
  • 11 مهر 1401 - 12:22
سرآسیایی: در مورد پنالتی‌های ناحق استقلال هم صحبت کنند/ الفاظ توهین آمیز ساپینتو به راحتی مشخص بود

مربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: خیلی راحت می‌شد تشخیص داد که الفاظ سرمربی استقلال توهین آمیز است.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از خبرگزاری فارس، مجتبی سرآسیایی در خصوص اتفاقات بازی با استقلال و حواشی بعد از آن، اظهار داشت: احترام زیادی که برای استقلال و هوادارانش قائلیم اما پرافتخارترین سرمربی ادوار لیگ برتر را در اختیار داریم و امیر قلعه‌نویی استاد همه ما است. همیشه تاکید اصلی او روی رعایت مسائل اخلاقی بوده، بحثی دوباره در مورد پرونده اریک باگناما صورت گرفت که من خیلی کوتاه بگویم کل ایران متوجه شدند چه اتفاقاتی در آن پرونده رخ داد و مهم‌تر از همه امتیازات ویژه‌ای است که به این تیم داده شد.

مربی گل گهر تصریح کرد: من در نشست خبری هم خیلی واضح و رسا در مورد مسائل فنی و پنالتی صحبت کردم و به استقلال و هوادارانش تبریک گفتیم. خودمان اعلام کردیم پنالتی صد در صد درست بود و این را در شرایطی گفتیم که در دقیقه ۹۲ و در دیداری به این حساسیت مقابل تیم بزرگ استقلال آن را متحمل شدیم. به داور بازی بابت داوری و مدیریتش تبریک و خسته نباشید گفتیم ولی آیا این شهامت در تیم حریف هم وجود دارد که در مورد پنالتی‌های به ناحق گرفته شده علیه ما مقابل استقلال هم این چنین اظهار نظر کنند؟

وی با انتقاد از رفتارهای سرمربی استقلال عنوان کرد: ساپینتو رکیک ترین الفاظ را به کار برد. ما با کمیته انضباطی نامه نگاری و اسناد و مدارکمان را ارسال کردیم. از او به کمیته انضباطی شکایت می‌کنیم و مستندات ما کاملاً موجود و واضح است. در مورد سعید الهویی و اینکه گفته ساپینتو به زبان پرتغالی فحاشی کرده است هم باید بگویم او که چند سال در کادرفنی تیم‌های مختلف با دستیاران پرتغالی در کار کرده و با زبان پرتغالی آشنایی دارد. خیلی راحت می‌شد تشخیص داد که این الفاظ توهین آمیز است و متوجه کلمات ایشان می‌شویم.

سرآسیایی افزود: علیه تیم ما در دقیقه ۹۲ پنالتی گرفته شد. ما این حق را برای خودمان قائل بودیم که اعتراض کنیم. البته وقتی داور گفت به صحنه نزدیک و پنالتی صد در صد واضح بوده ما اعتراضی نکردیم ولی رفتارهایی از سوی سرمربی استقلال دیدیم که در شان نام این تیم نبود. شاید اگر وقتی آن رفتار با ماموران هلال احمر صورت گرفت قانون برخورد محکم تری می‌داشت و برخورد سنگین تری صورت می‌گرفت شاید این رفتارها را دیگر روی نیمکت استقلال نمی‌دیدیم. باشگاه ما پیگیر این رفتارها است و صد در صد آن را دنبال می‌کنیم.

مربی گل‌گهر با اشاره به جمله‌ای که در نشست خبری در مورد ساپینتو بیان کرد، گفت: ما خیلی شفاف صحبت کردیم و تصاویر تلویزیونی هم کامل نشان داد. گفتم وقتی شما با آن شرایط و برافروخته به نیمکت حریف و بعد داور حمله می‌کنید  شاید پشتشان به جایی گرم است و بالاخره خیلی جاها خیلی ها را زدید که به این نقطه رسیدید. من پرسیدم شما لات کجا هستید که اینطور به نیمکت حریف و داور حمله می‌کنید؟ اگر پشتشان به جایی گرم است بگویند ما هم بدانیم.

وی افزود: می‌گویند ساپینتو عاشقانه کارش را دنبال می‌کند و رفتار ایشان را به عشق به کارش تعبیر کرند، بنابراین فکر کنم ما تصور نادرستی از عشق داشتیم. با این شرایط حافظ و سعدی و مولوی و شاعرانی که در مورد عشق سرودند را باید خاک کنیم و به این شکل عشق رو بیاوریم. چون این رفتارها را عشق به کار تعبیر می‌کنند.

پایان پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=263409

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x