تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

یک نکته جالب درباره رشید مظاهری که نمی‌دانستید

  • کد خبر : 263385
  • 11 مهر 1401 - 12:21
یک نکته جالب درباره رشید مظاهری که نمی‌دانستید

بازگشت گلر باسابقه سپاهانی‌ها به ترکیب این تیم با پیروزی شاگردان مورایس همراه بود.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه” رشید مظاهری که دو بازی ابتدایی سپاهان در لیگ بیست و دوم را با حضور در ترکیب اصلی پشت سر گذاشته بود، بعد از چهار هفته دوری از لیست یازده نفره به دروازه سپاهان برگشت.
در حالی که پیام نیازمند بعد از اردوی طولانی مدت تیم ملی در تهران و اتریش به تازگی به جمع طلایی‌پوشان برگشته بود، ژوزه مورایس دوباره به گلر اصلی فصل گذشته سپاهان اعتماد کرد و بعد از تجربه موفق صد درصد پیروزی با این دروازه‌بان در دو بازی ابتدایی مقابل استقلال و نساجی که این تیم را به صدر هم رسانده بود، فرصت دیگری در اختیار مظاهری قرار داد.
هرچند شروع بازی برای سپاهان و رشید خوب پیش نرفت و این دروازه‌بان خیلی زود توپ را از درون دروازه خودش خارج کرد، اما در ادامه اعتماد بنفس خودش را با یک حرکت روحیه‌بخش برای دروازه‌بان‌ها بازیابی کرد و به نوعی تیمش را هم از لحاظ ذهنی در شرایط بهتری قرار داد.

مظاهری که در ابتدای بازی دروازه خودش را توسط محمدجواد محمدی بازشده دید، دو دقیقه بعد از دریافت گل روی پرس گلزن هوادار، این بازیکن را با یک سر توپ از پیش رو برداشت تا نشان بدهد با وجود چهار هفته نیمکت‌نشینی، کماکان عادات قبلی خودش را حفظ کرده است.

در طول بازی هم مظاهری دو بار با دراپ‌های سریع خودش بازیکنان هم‌تیمی را در زمین هوادار صاحب توپ کرد و موقعیت ضدحمله را برای هم‌تیمی‌ها ایجاد کرد. در مجموع بازگشت رشید مظاهری به دروازه سپاهان بعد از چهار هفته ناکامی این تیم در کسب پیروزی با سه امتیاز برای طلایی‌پوشان همراه بود و باید دید با توجه به نمایشی که مظاهری در طول بازی داشته و آمار صد درصد پیروزی که سپاهان با حضور این بازیکن در ترکیب داشته، گابریل سانتوس برای بازی مقابل پرسپولیس هم حضور گلر سابق اسنقلال در ترکیب اصلی را به مورایس توصیه می‌کند؟

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=263385

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x