تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

پنالتی زن پرسپولیس باید عوض می شد/ بعد از اعتراض اخباری و تراکتوری ها مطمئن بودم پنالتی خراب می شود!/ این سوال را از یحیی بپرسید

  • کد خبر : 263382
  • 11 مهر 1401 - 12:21
پنالتی زن پرسپولیس باید عوض می شد/ بعد از اعتراض اخباری و تراکتوری ها مطمئن بودم پنالتی خراب می شود!/ این سوال را از یحیی بپرسید

حمید درخشان می گوید که مطمئن بوده است ضربه پنالتی مهدی ترابی در دیدار با تراکتور خراب خواهد شد!

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

سرمربی و کاپیتان اسبق پرسپولیس ضمن اشاره به این موضوع گفت: شما اگر دقت کرده باشد حدود ۳ دقیقه بعد از اعلام پنالتی از سوی موعود بنیادی فر داور مسابقه، تراکتوری ها اعتراض کرده و اجازه پنالتی زدن به مهدی ترابی نمی دادند. فوتبالی ها خوب می دانند اگر هنگام اعلام پنالتی، بیش از دو دقیقه معطلی به وجود بیاید و تیم حریف اعتراض کند، احتمال خراب شدن آن ضربه پنالتی شاید ۸۰ به ۲۰ یا حتی بیشتر هم باشد.

وی ادامه داد: زمانی که تراکتوری ها به شدت معترض بودند، مهدی ترابی فرصت نمی کرد پشت ضربه پنالتی بایستد. محمدرضا اخباری کاپیتان تراکتور که خودش هم دروازه بان است به خوبی می دانست درصورت ادامه اعتراض و معطل کردن مهدی ترابی، احتمال خراب شدن ضربه پنالتی بیشتر می شود و من آن لحظه مطمئن شدم ضربه مهدی ترابی که اتفاقا پنالتی زن خوبی هم است به هدر خواهد رفت.

حمید درخشان خاطرنشان کرد: درآن لحظه و پس از معطلی پیش از حد و ادامه اعتراض های بازیکنان، کادرفنی و حتی مدیرعامل تراکتور باید پنالتی زن پرسپولیس عوض می شد. مهدی ترابی دیگر تمرکز لازم را نداشت و چه بسا اگر یورگن لوکادیا پشت توپ می ایستاد ضربه اش را تبدیل به گل می کرد. باز تأکید می کنم زدن ضربه پنالتی برخلاف تصورات کار خیلی آسانی نیست. در بازی های حساس و سنگین حتی به نظر می رسد دروازه برای پنالتی زن کوچک تر شده باشد! این مسئله با اعتراض های بیش از اندازه تراکتوری ها برای مهدی ترابی پیش آمد.

تمرکز ترابی به هم ریخت؛ پنالتی زن پرسپولیس باید عوض می شد/ بعد از اعتراض اخباری و تراکتوری ها مطمئن بودم پنالتی خراب می شود!

کاپیتان پیشین پرسپولیس ضمن تعریف از مهدی ترابی یادآور شد: پنالتی خراب کردن موضوع تازه ای نیست. هر بازیکنی ممکن است ضربه اش را خراب کند. شما دیدید کریستیانو رونالدو هم در مواجهه با تیم ایران و گلر خوب کشورمان علیرضا بیرانوند ضربه پنالتی اش را خراب کرد. همین طور بارها دیدیم لیونل مسی ضربه اش را خراب کرده است و این مسئله در دنیای فوتبال امری طبیعی است. او باید این پنالتی را فراموش کند و مثل قبل با تمام توان برای پرسپولیس به میدان برود چون در این تیم یک بازیکن کلیدی و مهم محسوب می شود.

درخشان در خصوص شرایط ملی پوشان پرسپولیس و اینکه گفته می شود باید به برخی از آنها استراحت داده می شد نیز تصریح کرد: این سئوال را فقط یحیی گل محمدی می تواند جواب بدهد. من نمی دانم ملی پوشان پرسپولیس با چه شرایط یا آمادگی بدنی به تهران برگشتند و احتمالا مشکلی نداشند که سرمربی از همه آنها در ترکیب اصلی استفاده کرده است. البته تعطیلی لیگ همواره به ضرر تیم هایی است که اوج گرفته اند و به سود تیم هایی است که وضعیت مطلوبی ندارند. پرسپولیس هم با صدرنشینی در لیگ برتر به تعطیلات اجباری رفت و دیدیدم مقابل تراکتور تبریز تفاوت فراوانی با آن تیم قدرتمند ۶ هفته ابتدایی لیگ برتر داشت.

سرمربی سابق پرسپولیس در پایان گفت: به نظر من بازی بعدی پرسپولیس در اصفهان بسیار تعیین کننده است. اینکه سپاهان هم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و در خانه برای ۳ امتیاز برابر پرسپولیس بازی می کند. این یک دیدار معمولی نیست و بازیکنان پرسپولیس باید پس از فراموش کردن شکست مقابل تراکتور با تمرکز کامل برابر سپاهان صف آرایی کنند. این یک دیدار ۶ امتیازی است چرا که شما ۳ امتیاز برای خودتان می گیرید و اجازه هم نمی دهید رقیب ۳ امتیاز بگیرد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=263382

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x