تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

سرآسیایی: استقلالی‌ها شعرای ما را سوزاندند و دفن کردند!

  • کد خبر : 263379
  • 11 مهر 1401 - 12:20
سرآسیایی: استقلالی‌ها شعرای ما را سوزاندند و دفن کردند!

مربی تیم فوتبال گل‌گهر در یک مصاحبه دیگر به انتقاد شدید از رفتار ساپینتو و البته عکس العمل باشگاه استقلال نسبت به این رفتار پرداخت.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه”، مجتبی سرآسیایی مربی تیم فوتبال گل‌‌گهر در گفتگوی تلفنی با برنامه شب های فوتبالی در خصوص حواشی دیدار برابر استقلال اینطور حرف‌هایش را آغاز کرد: در مورد مساله مهمی که در موردش صحبت شد، با وجود احترام زیادی که برای استقلال و هوادارانش قائلیم و با توجه به اینکه پرافتخارترین سرمربی ادوار لیگ برتر را در اختیار داریم و آقای قلعه نویی استاد همه ما هستند و همیشه تاکید اصلی ایشان روی رعایت مسائل اخلاقی است یک بحثی دوباره در مورد پرونده اریک بایناما صورت گرفت که من خیلی کوتاه بگویم که کل ایران متوجه شدند چه اتفاقاتی در آن پرونده رخ داد و مهم‌تر از همه امتیازات ویژه‌ای است که به این تیم داده شد.
سرمربی فصل گذشته فجرشهید سپاسی شیراز ادامه داد: من در نشست خبری هم خیلی واضح و رسا در مورد مسائل فنی و پنالتی صحبت کردم و به استقلال و هوادارانش تبریک گفتیم و خودمان اعلام کردیم پنالتی صد در صد درست بود. این را هم در شرایطی گفتیم که در دقیقه ۹۲ و در دیداری به این حساسیت مقابل تیم بزرگ استقلال شکست را متحمل شدیم و به داور بازی آقای عرب براقی بابت داوری و مدیریتش تبریک و خسته نباشید گفتیم. ولی آیا این شهامت در خصوص تیم حریف هم وجود دارد که پنالتی های به نا حق گرفته شده علیه ما مقابل استقلال را هم این چنین در موردش اظهار نظر کنند؟
بخش بعدی صحبت‎‌های مجتبی سرآسیایی درباره رفتار عجیب ساپینتو سرمربی استقلال بود و  با انتقاد از رفتارهای سرمربی حریف گفت: در مورد آقای ساپینتو این را بگویم که ایشان رکیک ترین الفاظ را به کار بردند. در همین زمینه ما با کمیته انضباطی نامه نگاری کردیم و اسناد و مدارکمان را ارسال کردیم و از ایشان به کمیته انضباطی شکایت می‌کنیم. مستندات ما هم کاملاً موجود و واضح است.
مربی گل‌گهر سپس درباره حرف‌های الهویی که گفته بود ساپینتو به زبان پرتغالی فحاشی می‌کرده افزود: در مورد سعید الهویی و اینکه گفته ساپینتو به زبان پرتغالی فحاشی کرده است هم باید بگویم او که چند سال در کادرفنی تیم های مختلف دستیاران پرتغالی در کنار او حضور داشتند با زبان پرتغالی آشنایی دارد. خیلی راحت این الفاظ را می‌شد تشخیص داد که توهین آمیز است و متوجه کلمات ایشان می‌شویم.

مربی گل گهر در ادامه افزود: تیم ما در دقیقه ۹۲ علیه‌ش پنالتی گرفته شد و ما این حق را برای خودمان قائل بودیم که اعتراض کنیم. البته وقتی داور گفت به صحنه نزدیک بوده و پنالتی صد در صد واضح بوده ما اعتراضی نکردیم ولی رفتارهایی از سوی سرمربی استقلال دیدیم که در شأن نام این تیم نبود. شاید اگر وقتی آن رفتار با ماموران هلال احمر صورت گرفت قانون برخورد محکم تری می‌داشت و برخورد سنگین تری صورت می‌گرفت این رفتارها را دیگر روی نیمکت استقلال نمی‌دیدیم. این رفتارها را باشگاه ما پیگیر است و صد در صد دنبال می‌کنیم.

سرآسیایی با اشاره به جمله‌ای که در نشست خبری در مورد ساپینتو گفته بود حرف‌هایش را از سر گرفت و گفت: ما خیلی شفاف صحبت کردیم و تصاویر تلویزیونی هم کامل نشان داد و همه دیدند. وقتی شما با آن شرایط و برافروخته به نیمکت حریف و بعد داور حمله می‌کنید گفتم که شاید پشتشان به جایی گرم است و بالاخره خیلی جاها خیلی ها را زدید که به این نقطه رسیدید و من هم پرسیدم که شما لات کجا هستید که اینطور به نیمکت حریف و داور حمله می کنید. به هر حال وقتی اینطور حمله می‌کنی باید پشتشان به جایی گرم باشد و ما هم باید این موضوع را بدانیم.

درنهایت مجتبی سرآسیایی به صحبت‌های برخی از اعضای استقلال نظیر مومنی و سعید فتاحی پرداخت که در توجیه رفتار ساپینتو از عشق او به کار مربیگری و فوتبال حرف زده بود. مربی گل‌گهر اما اعتقاد دیگری داشت و معتقد است که اعضای تیم حریف در حال عوض کردن معنی عشف هستند. او در این خصوص گفت: موضوع دیگری که متاسفانه در این روزها شاهد بوده‌ایم اینکه می‌گویند ایشان عاشقانه کارش را دنبال می‌کند و رفتار ایشان را به عشق به کارش تعبیر کردند. با این حساب فکر می‌‍کنم ما تصور نادرستی از عشق داشتیم و با این شرایط حافظ و سعدی و مولوی و شاعرانی که در مورد عشق سرودند را خاک کردند و سوزاندند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=263379

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x