تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

تیم‌های تهرانی از اکباتان کوچ می‌کنند؟

  • کد خبر : 263370
  • 11 مهر 1401 - 12:20
تیم‌های تهرانی از اکباتان کوچ می‌کنند؟

انتقادها از چمن ورزشگاه پاس قوامین در حال افزایش است و این مساله احتمال کوچ پیکان و هوادار را افزایش داده است.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه”، شهر تهران با وجود وسعتی که دارد اما در بحث داشتن ورزشگاه استاندارد برای برگزاری مسابقات در مضیقه است. در حال حاضر به غیر از ورزشگاه آزادی که در اختیار پرسپولیس و استقلال قرار می‌گیرد ، تنها یک ورزشگاه دیگر در تهران وجود دارد که می‌تواند میزبان مسابقات لیگ برتر باشد؛ پاس قوامین.

در گذشته ورزشگاه‌هایی مثل تختی یا شهدای شهرقدس در تهران پذیرای مسابقات لیگ برتر بودند اما این دو ورزشگاه مدت زیادی است بلااستفاده شده‌اند. ورزشگاه تختی در بخش های زیادی با تخریب مواجه شده و نیاز به مرمت جدی دارد. ورزشگاه شهرقدس هم چمن مناسبی ندارد و مسئولان شهرداری این شهرستان قول داده‌اند به زودی آن را آماده کنند.

به همین خاطر ۳ تیم تهرانی پیکان، هوادار و سایپا بازی های خود را در لیگ برتر و لیگ یک در ورزشگاه پاس قوامین واقع در شهرک اکباتان تهران برگزار می‌کنند.

نکته مهم اما انتقادهایی است که به چمن ورزشگاه پاس می‌شود؛ اکثر تیم های میهمانی که به ورزشگاه پاس قوامین تهران می‌آیند، نسبت به شرایط چمن معترض هستند. این چمن از قدیم‌الایام به خاطر سفت بودن مورد انتقاد بوده و حالا با توجه به برگزاری مسابقات سه تیم به نظر می‌رسد شرایط بدتر هم شده است. قسمت هایی از چمن ورزشگاه پاس به طور کامل تخریب شده و تیم ها در این زمین با مشکلات جدی مواجه می‌شوند.

جالب اینکه تیم های میزبان در ورزشگاه پاس هم دل خوشی از چمن ندارند. کادرفنی پیکان و هوادارهم یکی دو بار از چمن ورزشگاه شماره دوی تهران انتقاد کردند. اوج این انتقادها دیروز بود که ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان انجام داد.

مورایس به صورت گسترده درباره چمن ورزشگاه پاس قوامین صحبت کرد و به آن ایراد گرفت. او معتقد است بازیکنان باکیفیت فوتبال ایران حق دارند در چمن خوب بازی کنند و وقتی به زمین هایی مثل پاس می‌آیند مجبورند رو به بازی مستقیم و بلند بیاورند.

در چنین فضایی شایعاتی به وجود آمده که شاید برخی تیم های تهرانی از ورزشگاه پاس کوچ کنند. احتمال این موضوع برای پیکانی‌ها بسیار جدی تر است. خودروسازان که از ابتدای فصل قصد داشتند بازی های خانگی خود را در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار کنند، به خاطر برخی ملاحظات موفق به این کار نشدند اما حالا احتمال منتقل کردن بازی های پیکان به کرج بسیار بیشتر از گذشته است.

درباره هوادار هم این شایعه به گوش می‌رسد اما هنوز مسئولان باشگاه تهرانی اقدامی در این خصوص انجام نداده‌اند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=263370

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x