تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

ناظم‌الشریعه: بی تجربگی باعث حذف ما شد/ هدف اصلی حضور در جام جهانی است

  • کد خبر : 263330
  • 11 مهر 1401 - 4:40
ناظم‌الشریعه: بی تجربگی باعث حذف ما شد/ هدف اصلی حضور در جام جهانی است

سرمربی تیم فوتسال عراق گفت:‌ بی تجربگی عامل حذف ما بود، اگر چه هدف اصلی ما حضور در جام جهانی است.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

سیدمحمد ناظم‌الشریعه در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتسال عراق و حذف این تیم از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: از زمان حضورم در تیم ملی عراق حدود ۶ ماه می‌گذرد و در این مدت سعی کرده‌ایم با تغییراتی که در تیم ملی انجام دادیم در جام ملتها شرکت کنیم. از روز اول حضورم اعلام کردم که هدف تیم ملی عراق حضور جام جهانی آینده است.

وی در مورد حذف تیم ملی عراق گفت: در ابتدا از میزبانی خوب کویت در این مسابقات تشکر می‌کنم. در گروه اول با تیم‌های تایلند،کویت و عمان همگروه بودیم و بازیکنانم عمکلرد خوبی در این ۳ بازی از خود نشان دادند. متأسفانه به دلیل بی‌تجربگی بازیکنان‌مان از حضور در مرحله یک چهارم نهایی جا ماندیم. این موضوع در آینده  و کسب سهمیه برای جام جهانی خیلی به ما کمک می‌کند. مطمئناً بازیکنانم با تجربه‌ای که در این مسابقات به دست آوردند در بازی‌های مقدماتی جام جهانی خیلی می توانند بهتر عمل کنند.

سرمربی تیم فوتسال عراق بیان داشت: من بارها اعلام کردم  نیم نگاهی به جام ملت‌های کویت داریم. هدف ما حضور در جام جهانی است. اگر نگاهی به بازی های ما با تایلند و کویت داشته باشید بی‌تجربگی بازیکنانم باعث شد که ما از حضور در مرحله حذفی جا بمانیم. هر ۳ تیمی که در گروه ما حضور داشتند تجربه لازم را در مسابقات بین المللی داشتند اما  در کل من به این بازیکنان و تیم ملی عراق  ایمان دارم این تیم حرف‌های زیادی در آینده خواهد داشت. 

ناظم‌الشریعه همچنین در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال عراق گفت: طبق برنامه‌ریزی که داشتیم سعی کردیم با هماهنگی فدراسیون برای گسترش لیگ‌های داخلی این کشور برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم. ما باید در ادامه از بازیکنان جوان‌تری برای تیم ملی استفاده کنیم و برگزاری لیگ در عراق کارهای زیادی دارد و فدراسیون فوتبال عراق باید روی آن متمرکز شود برگزاری لیگ منظم و پویا به تیم‌های ملی خیلی می‌تواند کمک کند. 

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=263330

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x