تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

تیم المپیک در تاریکخانه فراموشی

  • کد خبر : 263321
  • 11 مهر 1401 - 4:39
تیم المپیک در تاریکخانه فراموشی

با تغییر در کادر فنی تیم ملی بزرگسالان و پیشنهاد فدراسیون فوتبال به سرمربی سابق تیم ملی مبنی بر ادامه فعالیت در تیم المپیک ایران مشخص شد مسئولان فدراسیون فوتبال تمایلی به ادامه همکاری با مهدی مهدوی‌کیا ندارند.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

البته که پیش از این مهدی محمد نبی در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار قدس اعلام کرده بود ادامه همکاری با کادر فنی تیم المپیک مشخص نیست و این تصمیم باید در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مورد بحث و بررسی قرار گیرد. اما با پیشنهاد مدیران فدراسیون به دراگان اسکوچیچ این واقعیت رونمایی شد که مهدی مهدوی‌کیا شانسی برای فعالیت در این تیم ندارد و باید به زودی نفر جدیدی روی نیمکت این تیم قرار گیرد.
حالا اما به دلیل حساسیت بازی‌های تیم ملی بزرگسالان هیچ کسی به دنبال تعیین تکلیف تیم المپیک نیست، در حالی که به اعتقاد بسیاری از کارشناسان باید در اسرع وقت سرنوشت کادر فنی این تیم روشن شود؛ چرا که این تیم بایستی در مسابقات مقدماتی المپیک حضور پیدا کند و ناکامی در این رقابت‌ها به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.
البته منابع خبری نزدیک به فدراسیون فوتبال به خبرنگار قدس اعلام کردند قرار است در نخستین جلسه هیئت رئیسه که هفته جاری برگزار می‌شود در این رابطه تصمیم‌گیری شود اما مشخص نیست در این نشست تصمیمی در ارتباط با انتخاب سرمربی اخذ شود یا خیر اما به احتمال فراوان اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به تاج این اختیار را خواهند داد تا درباره هدایت تیم المپیک با گزینه‌های مورد نظرش مذاکره کند و در نهایت با نظر آن‌ها وی معرفی شود.
اما همه چیز به نظر هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مربوط نمی‌شود، از آنجا که این تیم زیر مجموعه کاروان اعزامی ایران به رقابت‌های المپیک است، مسئولان ارشد کمیته ملی المپیک نیز باید در جریان انتخاب سرمربی تیم ملی قرار گیرند، به همین دلیل پیش بینی می‌شود به زودی مهدی تاج با محمود خسروی وفا ملاقاتی را داشته باشند تا درخصوص انتخاب سرمربی تیم المپیک همفکری داشته باشند. در کنار این اخبار گفته می شود مهدی تاج قصد دارد از کارلوس کی‌روش نیز برای انتخاب سرمربی تیم المپیک نیز مشاوره بگیرد تا در این خصوص پیشنهادهای سرمربی تیم بزرگسالان را نیز بشنود و بهترین انتخاب را برای تیم المپیک داشته باشد.
اما آنچه مسلم است سرمربی جدید تیم المپیک یک مربی ایرانی کارنامه‌دار است، هرچند برخی گمانه زنی‌ها بر این اساس بود که ممکن است علیرضا منصوریان به عنوان گزینه جانشینی مهدوی کیا معرفی شود، اما این خبر به سرعت تکذیب شد تا نام منصوریان از فهرست گزینه‌های مربیگری تیم المپیک خارج شود.
با این حال همچنان احتمال انتخاب محرم نویدکیا، رضا عنایتی و سهراب بختیاری زاده به صورت جدی شنیده می‌شود هر چند هیچ یک از این اسامی تاکنون از سوی اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تأیید نشدند تا همه چیز در حد گمانه زنی باقی بماند و همه منتظر اعلام نظر رسمی رئیس فدراسیون فوتبال در این خصوص باشند. تیم ملی امید با مهدوی کیا با وجود امیدواری‌های زیادی که می‌رفت به نتیجه حداقلی هم نرسید تا رؤیای صعود به المپیک کمرنگ‌تر شود.

خبرنگار: سینا حسینی

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=263321

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x