تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

اردوی چالوس جایگزین دیدارهای تدارکاتی والیبال نشسته با آلمان و قزاقستان

  • کد خبر : 263312
  • 11 مهر 1401 - 4:39

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران از لغو اردوی مشترک و مسابقات تدارکاتی ایران با تیم های آلمان و قزاقستان به میزبانی فدراسیون جانبازان و معلولین خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

هادی رضایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: به منظور آماده سازی تیم ملی والیبال نشسته ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان بوسنی قرار بود دو تیم آلمان و قزاقستان ۱۸ مهر به ایران بیایند و از ۱۹ مهر اردوی مشترک و مسابقات تدارکاتی به مدت یک هفته در محل کمپ تیم های ملی فدراسیون جانبازان و معلولین داشته باشیم که این اردو لغو شد.

وی در پاسخ به این پرسش که با لغو این اردوی تدارکاتی، آیا برنامه دیگری برای تیم ملی والیبال نشسته پیش بینی شده است یا خیر؟ افزود: به جز برگزاری اردو، برنامه دیگری تا زمان اعزام تیم به قهرمانی جهان بوسنی پیش بینی نشده است.

رضایی در پایان از برگزاری اردوی تیم ملی در چالوس خبر داد و خاطرنشان کرد: این اردو با حضور ۱۳ ملی پوش از ۱۷ تا ۲۴ مهر با حضور مرتضی مهرزاد،‌ داوود علیپوریان، حمید عباسی،‌صادق بیگدلی، مجید لشگری، رمضان صالحی، حسینی جد، حسین گلستانی، میثم علیپور، مهدی بابادی، مسعود امامی، محمد نعمتی و جمال نظری با مربیگری فرید صائبی و جلیل ایمری برگزار می شود.

مسابقات والیبال نشسته قهرمانی جهان آبان ۱۴۰۱ به میزبانی بوسنی برگزار می شود و تیم ایران در این رقابتها با تیم های عراق،‌ قزاقستان و کرواسی همگروه است.

انتهای پیام

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=263312

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x