تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
1

ساپینتو؛ برنده فنی و بازنده اخلاقی

  • کد خبر : 263309
  • 11 مهر 1401 - 4:39
ساپینتو؛ برنده فنی و بازنده اخلاقی

صحبت از اعمال محرومیت تعلیقی ساپینتو دربازی استقلال مقابل ملوان است. جایی که سرمربی استقلال با رفتارهای نامتعارف به سمت یکی از عوامل هلال احمر حمله کرد و کمیته انضباطی فدراسیون یک جلسه محرومیت تعلیقی برای این مربی درنظر گرفت.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

پس از این حکم اما آتش خشم سرمربی استقلال خاموش نشد. ساپینتو درجریان بازی استقلال مقابل نساجی نیز با یکی از مربیان حریف بگو مگو داشت و اگر این اتفاقات درجریان بازی رخ می‌داد بی‌شک او از داور اخطار می‌گرفت. این اما پایان ماجراهای ساپینتو درهمین اندک زمانی که از لیگ بیست و یکم گذشته نیست. سرمربی استقلال درجریان بازی با گل گهر سیرجان نیز در حالی که هیچ نیازی به تنش نبود، به سمت نیمکت حریف حمله کرد تا عرب براقی را ناچار به دادن کارت قرمز کند.
کارتی که او را به طور اتوماتیک از یک جلسه همراهی استقلال محروم می‌کند. علاوه برآن قرار است کمیته انضباطی یک جلسه هم محرومیت برای این مربی به دلیل تنش آفرینی درجریان بازی لحاظ کند و اگر یک جلسه محرومیت تعلیقی که دربازی با ملوان نیز برای او اعمال شده، لحاظ گردد محرومیت او به سه جلسه افزایش خواهد یافت. اما سؤال این است که چرا سرمربی استقلال در حالی که داور به سود تیمش پنالتی اعلام کرده بود آن تنش‌ها را درجریان بازی به پا کرد؟! آیا ضرورتی داشت که در آن لحظات چنین شود؟ رفتارهای ساپینتو به حدی عجیب و دور از عرف بوده که صدای مصطفی آجورلو، مدیرعامل این باشگاه را هم درآورده است. مردی که براین باور است ساپینتو با این فرمان اگر پیش برود محرومیت‌های متعددی را در فوتبال ایران تجربه خواهد کرد و شاید همین امتیاز منفی درنهایت با هرنتیجه‌ای که او دراستقلال بگیرد منجر به قطع همکاری شود.

خبرنگار: حمیدرضاعرب

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=263309

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x