تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

واکنش غیرمنتظره یحیی به شکست پرسپولیس؛ بازیکنان باشرف و بامعرفتی دارم/ با این شرایط چند پنالتی دیگر هم می زدیم گل نمی شد

  • کد خبر : 263264
  • 10 مهر 1401 - 21:07
واکنش غیرمنتظره یحیی به شکست پرسپولیس؛ بازیکنان باشرف و بامعرفتی دارم/ با این شرایط چند پنالتی دیگر هم می زدیم گل نمی شد

گل محمدی بعد از شکست برابر تراکتور از بازیکنان تیمش تمجید کرد و گفت که آنها اگرچه «بی تمرکز» بودند اما «شرف، مردانگی و معرفت» خود را نشان دادند

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

پرسپولیس در شرایطی مقابل تراکتور بازنده شد که در دقایق پنالتی علیرغم کسب یک پنالتی جنجالی، توسط مهدی ترابی آن را از دست داد و اخباری موفق به مهار آن شد.

سرمربی پرسپولیس با چهره برافروخته و ناراحت، تونل ورزشگاه آزادی و حد فاصل بین رختکن تا سالن نشست خبری را طی کرد و در حالی مقابل خبرنگاران نشست که حرفهای زیادی را در مورد این بازی نداشت و به سایر مسائل پرداخت.

او از بازیکنان تیمش تمجید کرد و گفت که آنها اگرچه «بی تمرکز» بودند اما «شرف، مردانگی و معرفت» خود را نشان دادند؛ گل‌محمدی توضیح بیشتری در این خصوص نداد.

یحیی در نشست خبری پس از بازی در خصوص این بازی گفت: شرایط بازی و قبل بازی نرمال نبود و آمادگی ذهنی خوبی برای این بازی نداشتیم و دلایل مختلفی داشت و فکر کنم اینجا نتوانیم درباره این دلایل صحبت کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد تیمش توضیح داد: خیلی سخت بود به شرایط مسلط باشیم. تا حالا ندیده بودم یک تیم انقدر بی تمرکز باشد اما از آن طرف خوشحالم در تیمی حضور دارم و با بازیکنانی کار می‌کنم که شرف و مردانگی و معرفتشان را نشان دادند و باعث افتخارم است با آنها کار می‌کنم و به تک تک آنها افتخار می‌کنم. درباره بازی توضیحی ندارم.

وی افزود: تبریک می‌گویم به تراکتور که بازی خوبی را ارائه دادند و حقشان برد بود و شاید می‌توانستند گلهای بیشتری بزنند. درباره بازی صحبتی ندارم و شما هم زحمت بکشید درباره بازی سوال نکنید.

او درباره پنالتی ترابی اظهار داشت: شرایط پنالتی‌زدن بستگی به شرایط روحی و روانی بازیکن دارد. آن بازی لوکادیا زد و امروز هم مهدی زد. هر دو خوب می‌زنند اما بازیکنان انقدر ذهن مشوش و ناآرامی داشتند که شاید اگر چند پنالتی دیگر هم می‌زدیم گل نمی‌شد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=263264

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x