تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

تمدید قرارداد کی‌روش تا پایان جام ملت‌ها

  • کد خبر : 262416
  • 08 مهر 1401 - 14:33
تمدید قرارداد کی‌روش تا پایان جام ملت‌ها

طبق اعلام مهدی محمدنبی قرار‌داد کارلوس کی‌روش تا پایان جام ملت‌های آسیا تمدید می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

پبه نقل از “ورزش سه” مهدی محمدنبی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم ملی پس از پایان اردوی اتریش و بازگشت به ایران در برنامه ورزش و مردم شرکت کرد و خبر مهمی را به زبان آورد.

او در خصوص شرایط قرارداد کی‌روش و دستیارانش این‌چنین گفت: قرارداد آقای کی‌روش ماهی ۵۰ هزار یورو است. قرارداد دستیاران ایشان برای پنج نفر ۳۰ هزار یورو خواهد بود. مجموع قرارداد شش نفر ماهی ۸۰ هزار می‌باشد که این مبلغ خالص است.

نبی در ادامه تلویحا خبر از تمدید قرارداد کی‌روش تا پایان جام ملت‌های آسیا داد و گفت: فاز اول قرارداد فدراسیون با آقای کی‌روش تا پایان جام ملت‌های آسیا است. اما بنده طی دو روز آینده گزارشی را به آقای تاج می‌دهم تا با توجه به شرایط مناسبی که قرارداد دارد، آقای کی‌روش تا پایان جام ملت‌ها تمدید کنند و سرمربی ایران باشند. ما با ایشان صحبت‌ مربوطه هم انجام داده‌ایم. جام ملت‌ها بلافاصله بعد از جام جهانی آغاز می‌شود و باید برنامه ریزی مناسب صورت گیرد.

پیش از این عنوان شده بود قرارداد کارلوس کی‌روش سه ماهه و تا پایان جام جهانی است اما حالا با اظهار نظر نبی باید قرارداد این مربی پرتغالی را تا پایان جام ملت‌های ۲۰۲۳ تمدید شده بدانیم.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=262416

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x