تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

نبی: می‌توانیم تا جام ملت‌های آسیا با کی‌روش ادامه دهیم

  • کد خبر : 262373
  • 08 مهر 1401 - 14:31
نبی: می‌توانیم تا جام ملت‌های آسیا با کی‌روش ادامه دهیم

تهران- ایرنا- نایب‌رییس فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد کی‌روش با ما تا پایان جام جهانی خواهد بود اما می‌توانیم تا پایان جام ملت‌ها با او ادامه دهیم

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از ایرنا، مهدی محمد نبی نائب رئیس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگویی تلویزیونی در خصوص وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: بعد از انتخابات هشتم شهریور ماه بلافاصله جلسه‌ای را با تاج برگزار کردیم. با توجه به تقویم پیش‌رو متوجه شدیم که چهار تا اعزام خواهیم داشت که در آن باید تیم نوجوانان راهی ژاپن می‌شد، تیم جوانان به قرقیزستان، تیم ملی فوتسال به تایلند و تیم ملی فوتبال نیز برای اردو آماده سازی راهی اتریش می‌شد.

وی ادامه داد: این هماهنگی‌ها فقط برای تیم ملی بزرگسالان نیست و باید برای تمامی رده برنامه‌ریزی درستی انجام می‌شد. با توجه به زمان بسیار کمی که در اختیار داشتیم، در فدراسیون همکاران ما به خوبی این موارد را دنبال کردند. یکی از مباحثی که مطرح بود، این است که در تیم‌های نوجوانان، جوانان و فوتسال، سرمربی‌ها و کادرفنی کاملا مشخص بود اما در خصوص تیم ملی بزرگسالان هیئت رییسه نظرات خاصی را در رابطه با ادامه همکاری با دراگان اسکوچیچ داشت اما در جلسات به این نتیجه رسیدیم که کارلوس کی‌روش با توجه به همکاری ۸ ساله با تیم ملی و ۲ دوره حضور در جام‌جهانی با ایران به عنوان سرمربی ایران انتخاب شود. 

 نایب‌رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا از قبل با کی‌روش صحبت‌ها صورت گرفته بود یا نه، پاسخ داد: طبیعی است که وقتی هیئت ریئسه جدیدی قرار است شروع به کار کند، این مذاکره نه به عنوان مذاکره قطعی بلکه برای چشم‌انداز تیم ملی مدنظر ما باشد و اگر قرار باشد که برای هر مجموعه‌ای که در اختیار می‌گیریم چشم اندازی نداشته باشیم، بهتر است که اصلا این مسئولیت را قبول نکنیم. کی‌روش به عنوان انتخاب شماره اول مطرح بود و در جلسه با هیئت رییسه مطرح شد و با توجه به در نظر گرفتن مباحث فنی و تجربی، این مربی انتخاب شد. 

نبی در رابطه با مبلغ و مدت زمان قرارداد کی‌روش نیز گفت: بعد از انتخاب کی‌روش و مذاکراتی که صورت گرفت، بلافاصله خودم با اسکوچیچ جلسه‌ای برگزار کردم و به او پیشنهاد تیم امید را ارائه دادم اما اسکوچیچ نپذیرفت و گفت که برنامه‌های دیگری خواهد داشت. در خصوص مبلغ قرارداد کی‌روش نیز در نهایت باتوجه به مذاکراتی که صورت گرفت، قرارداد ماهیانه کی‌روش ۵۰ هزار یورو و ۵ نفر دستیاران کی‌روش نیز ماهیانه ۳۰ هزار یورو به توافق رسیدیم که در مجموع ماهیانه ۸۰ هزار یورو خواهد بود. در رابطه با زمان قرارداد هم که فعلا تا پایان جام‌جهانی خواهد بود که با توجه به صحبت‌های صورت گرفته با تاج قرار است این مدت تا پایان جام‌ملت‌ها آسیا تمدید شود.

ادامه دارد…

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=262373

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x