تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
2

پاسخ جواب منفی در مراسم خواستگاری دردسر ساز شد

  • کد خبر : 26138
  • 11 اسفند 1392 - 13:46
پاسخ جواب منفی در مراسم خواستگاری دردسر ساز شد

رییس پلیس فتا استان زنجان از شناسایی و دستگیری عامل هتک حیثیت و نشر اکاذیب در زنجان خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهرن،  سرهنگ نصرت ا… امیری  در تشریح این خبر گفت: در پی ارجاع یک فقره دادخواست قضایی از خانمی به هویت معلوم مبنی بر نشر مطالب کذب و توهین آمیز در مورد وی در فضای مجازی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی اذعان کرد: با اقدامات فنی انجام شده متهم به نام “ع-م” در این ارتباط شناسایی و پس از هماهنگی قضایی به پلیس فتا احضار و در بازجویی های فنی و مواجهه با شواهد ضمن اعتراف به بزه انتسابی اظهار داشت: مدتی پیش از شاکی خواستگاری نموده اما به دلیل پاسخ منفی از سوی خانواده اش با نیت انتقام جویی اقدام به انتشار مطالب کذب و توهین آمیز در مورد وی در فضای مجازی کرده است.

این مقام مسئول انتظامی با اعلام اعترافات متهم به موارد فوق بیان  کرد: وی به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات زنجان در راستای افزایش آگاهی شهروندان و به منظور پیشگیری از وقوع هر گونه تهدید و آسیب از والدین خواست: نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته و هشدارهای لازم را ارائه دهند و در صورت دریافت موارد توهین آمیز موضوع را در اسرع وقت از طریق پلیس و دستگاه قضایی مورد پیگیری قرار دهند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=26138

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x