تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

اعلام مبلغ پاداش بازیکنان آلمان در صورت قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

  • کد خبر : 260768
  • 04 مهر 1401 - 13:33
اعلام مبلغ پاداش بازیکنان آلمان در صورت قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

بعد از بحث و جدل‌های طولانی در فوتبال آلمان بابت میزان پاداش جام‌جهانی که به بازیکنان تیم ملی این کشور پرداخت می‌شود حکم نهایی درباره پاداش‌ها اعلام شد.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

مسئله پاداش‌های جام جهانی از مدتی پیش در فوتبال آلمان جنجالی شده بود. بعد از انتقادهای رسانه‌های متقابل بین گروه‌های ذی‌نفع سرانجام تصمیم گرفته شد که تصمیم نهایی بعد از جلساتی بین گروه‌های مختلف اعلام شود.

فدراسیون فوتبال آلمان دیروز اعلام کرد بعد از جلساتی طولانی بین رئیس فدراسیون فوتبال، رئیس بوندس‌لیگا و مانوئل نویر به عنوان کاپیتان تیم ملی، همه طرف‌ها به جمع‌بندی یکسانی رسیدند.

روزنامه بیلد در گزارشی می‌گوید از تصمیم فدراسیون فوتبال یک چیز قطعی است؛ در صورتی که مانشافت در قطر به قهرمانی برسد به هر بازیکن تیم ملی ۴۰۰هزار یورو پاداش تعلق خواهد گرفت.

این روزنامه می‌گوید در رقابتهای یورو ۲۰۲۱ هم قرار بود در صورت قهرمانی آلمان مبلغ مشابهی به بازیکنان پرداخت شود. ولی مانشافت در آن تورنمنت به قهرمانی نزدیک هم نشد و با شکست ۲-۰ مقابل انگلیس در مرحله یک‌هشتم نهایی از دور رقابت‌ها کنار رفت. در جام جهانی ۲۰۱۸ هم قرار بود در صورت قهرمانی به هر بازیکن ۳۵۰هزار یورو پرداخت شود.

بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال، به ازای هر پیروزی در مرحله گروهی جام جهانی قطر به هر بازیکن ۵۰هزار یورو پرداخت خواهد شد. در صورتی که مانشافت به یک‌چهارم نهایی برسد هر بازیکن ۱۰۰هزار یورو دریافت می‌کند و پاداش پیروزی در مرحله نیمه‌نهایی ۱۵۰هزار یورو به ازای هر بازیکن است.

در صورتی که آلمان مقام سوم جام جهانی را بدست بیاورد هر بازیکن ۲۰۰هزار یورو دریافت خواهد کرد. نایب‌قهرمانی در جام جهانی هم برای هر بازیکن مانشافت به معنای پاداشی ۲۵۰هزار یورویی خواهد بود.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=260768

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x