تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

کارهای دشواری که لیونل مسی در قطر پیش رو دارد!

  • کد خبر : 260241
  • 04 مهر 1401 - 0:00
کارهای دشواری که لیونل مسی در قطر پیش رو دارد!

لیونل مسی قصد دارد در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، رکوردهای بزرگی را در تاریخ فوتبال از آن خود کند.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه”، لیونل مسی سال گذشته و با لباس تیم ملی آرژانتین قهرمان رقابت های کوپا آمه ریکا شده و بعد از حدود ۱۵ سال، اولین جام خود در رده ملی را کسب کرد. اما حالا جام جهانی قطر در پیش است و فرم اخیر آلبی سلسته، هواداران این تیم را به قهرمانی بعد از ۳۶ سال امیدوار ساخته است. لیونل مسی می تواند صاحب رکورد بیشترین بازی در تاریخ جام جهانی در تورنمنت قطر شود. او در حال حاضر در ۱۹ بازی در چهار دوره اخیر در کارنامه داشته و برای رسیدن به رکورد ۲۶ لوتار ماتائوس آلمانی به شش بازی نیاز دارد و برای رسیدن به این هدف، مسی با لباس تیم ملی آرژانتین حداقل باید به نیمه نهایی برسد.

با این حال لیونل مسی احتمالا به پرسابقه ترین بازیکن آرژانتینی در تاریخ جام جهانی تبدیل خواهد شد. او برای عبور از رکورد ۲۱ بازی دیگو مارادونا به تنها سه دیدار دیگر نیاز دارد و این رکورد در مرحله گروهی جام جهانی برای این فوق ستاره پرافتخار محقق خواهد شد. لئو مسی ۳۵ ساله در جام آلمان ۲۰۰۶، آفریقای جنوبی در سال ۲۰۱۰، برزیل ۲۰۱۴ و روسیه در سال ۲۰۱۸ بازی کرده است.

قطر پنجمین جام جهانی مسی خواهد بود و او از مارادونا و خاویر ماسکرانو که هر کدام در چهار تورنمنت بازی کردند، پیش خواهد افتاد. اما احتمالا یکی از دشوارترین چالش های پیش روی این بازیکن، تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ آرژانتین در جام جهانی است. این ستاره کهنه کار در چهار دوره اخیر تنها شش گل زده و برای عبور از گابریل باتیستوتا با ۱۰ گل، باید پنج مرتبه در این تورنمنت موفق به باز کردن دروازه حریفان شود.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=260241

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x