تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

وقتی بارسلونا نگران انتقال فوق‌ستاره به رئال مادرید بود!

  • کد خبر : 259995
  • 03 مهر 1401 - 18:56
وقتی بارسلونا نگران انتقال فوق‌ستاره به رئال مادرید بود!

بارسلونا ابتدا در سال ۲۰۱۸ نگران بوده که نیمار راهی رئال مادرید شود و بعد پای پاری سن ژرمن وسط آمده است.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه”، بعد از افشاگری در مورد درخواست لیونل مسی برای تمدید قرارداد با بارسلونا حالا نشریه ال موندو دلایل جدایی نیمار از این باشگاه در سال ۲۰۱۷ را منتشر کرده است. اخیرا ایمیلی از رائول سانلهی، مدیر وقت کاتالان ها منتشر شده که نشان می دهد شرایط روحی نابسامان نیمار در آن مقطع و البته مشکلات شدید با مدیران بارسلونا، عامل انتقال هنگفتش به پاری سن ژرمن بوده است. اما در این میان مسئولان بارسا تصور می کردند ابتدا احتمال حضور این بازیکن در رئال مادرید نیز وجود دارد.

جالب اینجاست رائول سانلهی در این ایمیل خطاب به جوزپ ماریا بارتومئو، مدیر بارسلونا، ابراز نگرانی کرده که ممکن است رئال مادرید به سراغ نیمار آمده و این ستاره برزیلی را جذب کند. او در ادامه می گوید که مطلع شده باشگاه پایتخت نشین حاضر است برای کیلیان امباپه ۱۸ ساله رقم هنگفت ۱۸۰ میلیون یورو را پرداخت کند. در این شرایط اگر رئال مادرید متوجه شود نیمار با بارسلونا به مشکل خورده و ممکن است از این تیم جدا شود، به سراغ او خواهد آمد و می تواند با این رقم ستاره برزیلی و تکنیکی را جذب کند.

البته خیلی زود مدیران بارسا متوجه می شوند که هدف نیمار، انتقال به پاری سن ژرمن بوده و مذاکره ای با رئال مادرید صورت نگرفته است. بدین ترتیب بعد از سال ۲۰۱۳، این باشگاه اسپانیایی برای دومین بار شانس جذب نیمار را از دست می دهد. جالب اینجاست در همان سال پیشنهاد هنگفت آنها برای جذب کیلیان امباپه از موناکو نیز مورد قبول این ستاره جوان قرار نگرفت و او ترجیح داد راهی پاری سن ژرمن شود. در همین سال جاری نیز رئال مادرید فاصله ای تا حضور در مادرید نداشت، اما در نهایت قراردادش را تمدید کرد و در فرانسه ماندگار شد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=259995

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x