تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

اعتراف انریکه پس از باخت اسپانیا!

  • کد خبر : 259795
  • 03 مهر 1401 - 13:45
اعتراف انریکه پس از باخت اسپانیا!

سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا، پس از باخت مقابل سوئیس به بد بودن عملکرد بازیکنان خود اعتراف کرد.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

جی پلاس، تیم ملی فوتبال اسپانیا در بازی شب گذشه خود از رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا مقابل سوئیس، با نتیجه ۲ بر ۱ شکست خورد که این موضوع ناراحتی لوئیس انریکه سرمربی لاروخا را به همراه داشت. انریکه پس از این شکست اعتراف کرد که بدترین عملکرد شاگردان خود در تیم ملی اسپانیا، از زمان حضورش در راس کادرفنی این تیم را شاهد بود.

انریکه پس از این بازی گفت: شکست چیزی است که همیشه باعث آزردگی خاطر می‌شود. باید به کاری که سوئیس در این بازی کرد، احترام گذاشت. آنها در آغاز بازی مشکلات زیادی برای ما به وجود آوردند.

وی افزود: عملکرد ما در نیمه اول، بدترین عملکردمان از زمان حضور من در تیم ملی فوتبال اسپانیا بود. روی گل دوم سوئیس هم که از روی نقطه کرنر به ثمر رسید، خیلی بد دفاع کردیم. در نیمه دوم بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم و تا آخرین لحظه تلاش کردیم. حالا بازی سه‌شنبه با پرتغال (به منظور رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها) بسیار کلیدی است و ما برای کسب برد به براگا می‌رویم.

سرمربی اسپانیا در ادامه در مواجه با این پرسش که «آیا این شکست باعث ایجاد تردید در شما در آستانه آغاز مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نمی‌شود؟»، اظهار داشت: خیر! قطعاً بهتر است که ما با کسب بردهایی راهی قطر شویم، اما من به تیمم اعتماد کامل دارم. در نیمه اول برخی بازیکنان ما دقت لازم را نداشتند، اما حریف‌مان واقعاً خوب بود و می‌دانست چطور بازی کند. با این حال همیشه همه چیز به خوبی پیش نمی‌رود. وقتی روز خوب‌تان نباشد چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد.

انریکه در پایان خاطرنشان کرد: پیروزی مقابل پرتغال می‌تواند بهترین روش ممکن برای رفتن به جام جهانی قطر باشد. ما پیش از این سه بار با پرتغال همگروه بوده‌ایم و حالا برای پیروزی به آنجا می‌رویم.

پرتغال در بازی پایانی خود در مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا برای رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها تنها به یک تساوی مقابل اسپانیا نیاز دارد.

تیم ملی فوتبال اسپانیا لوئیس انریکه تیم ملی فوتبال سوئیس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=259795

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x