تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

روحانیت نقش راهبردی را در هدایت نسل جوان به سوی ارزش های اسلامی دارند

  • کد خبر : 25974
  • 11 اسفند 1392 - 10:40
روحانیت نقش راهبردی را در هدایت نسل جوان به سوی ارزش های اسلامی دارند

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرزگفت:امروز روحانیون و مبلغین با آگاهی بیشتری نسبت به گذشته نقش راهبردی در هدایت نسل جوان به سوی ارزش های والای اسلامی و انقلابی دارند.

  گروه استانی «کمال مهر» ؛ حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی در گفتگو با خبرنگار ما اظهارداشت: روحانیت رکن اصلی تبیلغ در جامعه اسلامی هستند چراکه با تبلیغ صحیح واصولی نقش اساسی تبلیغ را در سطح جامعه اسلامی ایفا می‌کنند.

وی  افزود :امروزروحانیون و مبلغین با آگاهی بیشتری نسبت به گذشته نقش راهبردی در هدایت نسل جوان به سوی ارزش های والای اسلامی و انقلابی دارند بطوری که باید با تغییر شیوه های تبلیغ و استفاده از شیوه های نوین گرایش جوانان را به سایت های منحرف تبلیغی که از سوی غرب وایادی آنها تبلیغ می‌شود را از بین ببرند.

حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی تصریح کرد: اگر امروز ایران اسلامی با عزت واقتدار در مقابل آمریکا و ایادی غربی آنها ایستاده است مرهون تلاش های مبلغین ومبلغات بر روی اقشار مختلف جامعه است که با درک صحیح و اصولی از دین اسلام و القای آن به اقشار مختلف جامعه زمینه این ایستادگی و مقاومت را در آنها فراهم کرده اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز در پایان گفت: امروز در خارج از کشور نیز نقش تبلیغی روحانیون به خوبی در انقلاب های منطقه آشکار گشته است بطوری که مردم دیگر کشور ها با الگو قرار دادن جمهوری اسلامی ایران بعنوان الگوی ایستادگی ومقاومت در مقابل آمریکا و ایادی آنها دست به انقلاب بر علیه ظلم و بی عدالتی در سطح منطقه خاورمیانه ودیگر کشور ها زده اند.

منبع: هادیان البرز
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=25974

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x