تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

مهدی طارمی را دوباره مسخره کردند!

  • کد خبر : 259657
  • 03 مهر 1401 - 11:54
مهدی طارمی را دوباره مسخره کردند!

گزارشگران مسابقات جهانی پدل با به میان آوردن نام مهدی طارمی، به این مهاجم ایرانی تیم پورتو کنایه زدند. این اتفاق باعث اعتراض باشگاه پورتو و عذرخواهی شبکه تلویزیونی شد.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

در جریان برگزاری تور جهانی مسابقات پدل که از طریق شبکه ELEVEN پرتغال پخش می‌شد، گزارشگران یک دیدار با مطرح کردن نام مهدی طارمی، به این مهاجم بابت بازی جوانمردانه کنایه زدند و او را مورد تمسخر قرار دادند.

انعکاس این اظهارات، واکنش «فرانسیسکو جی مارکز» مدیر ارتباطات باشگاه پورتو را به دنبال داشت. مارکز با انتشار پیامی در توییتر نوشت: «یک نمونه دیگر برای این مجموعه. شبکه ELEVEN بار دیگر پورتو و طارمی بازیکن ما را مسخره می‌کند. این آقایان بیمار هستند.»

مدیر ارتباطات باشگاه پورتو در ادامه از این رفتار به عنوان تمرکزگرایی و قدرت رسانه‌های پایتخت پرتغال یعنی لیسبون یاد کرد که بر اساس معیار و منافع خود برای کل پرتغال اظهار نظر می‌کنند.

مارکز در توییت دیگری تاکید کرد که پورتو، هواداران این باشگاه و هر هوادار دیگری شایسته احترام است و شبکه پرتغالی نباید از این موضوع چشم پوشی کند.

 بعد از پیام مارکز، شبکه ELEVEN هم با انتشار پیامی رسماً از اتفاقات رخ داده عذرخواهی کرد.

در پیام این شبکه تلویزیونی آمده است: «ما عمیقاً از اظهار نظر تاسف بار در نیمه نهایی تور جهانی پادل مادرید بعدازظهر ابراز پشیمانی و تاسف می‌کنیم. ELEVEN خود را در این نوع رفتار نمی‌بیند و اقدامات لازم برای عدم تکرار آن انجام شده است.»

این اولین بار نیست که طارمی در معرض کنایه‌ها و انتقادات رسانه‌ها و بعضی از هواداران فوتبال در پرتغال قرار می‌گیرد. پورتو بار‌ها تاکید کرده است که رسانه‌های لیسبون به حمایت از تیم‌های این شهر یعنی بنفیکا و اسپورتینگ مشغول هستند و کمپینی علیه طارمی برای فشار روی این مهاجم و داوران وجود دارد.

حدود ۲۰ روز پیش هم بود که در جریان مسابقات کشتی کج، گزارشگران این کشتی با مطرح کردن نام طارمی، خبرساز شدند. این گزارشگران با اشاره به زمین خوردن یکی از کشتی گیران اعلام کردند که طارمی در حال یادگیری شیرجه زدن از طریق آن‌ها است!

مهدی طارمی را دوباره مسخره کردند!

مهدی طارمی را دوباره مسخره کردند!

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=259657

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x