تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

کریمی به دلیل مصدومیت نیمکت نشین شد /حسینی راهی تمرین تیم ملی شد

  • کد خبر : 259602
  • 03 مهر 1401 - 11:22
کریمی به دلیل مصدومیت نیمکت نشین شد /حسینی راهی تمرین تیم ملی شد

دو بازیکن ایرانی کایسری اسپور بنابر دلایل مختلف در جریان دیدار این تیم مقابل گیرسون اسپور حضور نداشتند.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

تیم فوتبال کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی را در این فصل جزو فهرست بازیکنان خود دارد، امروز یک مسابقه تدارکاتی بدون حضور این دو بازیکن ایرانی انجام داد و به تساوی رسید.

کایسری اسپور در حالی که حسینی و علی کریمی را در اختیار نداشت در کمپ تمرینی، مسابقه‌ای دوستانه مقابل گیرسون اسپور، یکی از تیم‌های سوپر لیگ ترکیه برگزار کرد و به تساوی بدون گل رضایت داد.

تیم فوتبال کایسری اسپور در شرایطی با حضور نفراتی مثل مامه تیام به تساوی رسید که در هفته چهارم فصل ۲۳-۲۰۲۲ سوپر لیگ ترکیه نیز مقابل گیرسون اسپور قرار گرفته و در آن دیدار با بهره‌مندی از سید مجید حسینی و غیبت علی کریمی، به برتری ۳ بر صفر رسیده بود.

سید مجید حسینی، مدافع ایرانی کایسری اسپور که در پنج هفته ابتدایی فصل جاری سوپر لیگ ترکیه جایگاه ثابتی در ترکیب تیمش داشت و پس از آن دو مسابقه را به‌خاطر مصدومیت از دست داد، در دیدار تدارکاتی امروز هم به دلیل حضور در اردوی تیم ملی غایب بود.

علی کریمی، دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور که در این فصل دو بازی در سوپر لیگ ترکیه انجام داده، پس از غیبت در چهار مسابقه متوالی این رقابت‌ها به دلیل آسیب دیدگی، امروز هم نتوانست تیمش را در دیدار تدارکاتی برابر گیرسون اسپور همراهی کند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=259602

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x