تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

«توخل» سرمربی انگلیس می‌شود؟

  • کد خبر : 259557
  • 03 مهر 1401 - 10:40
«توخل» سرمربی انگلیس می‌شود؟

هواداران انگلیس درخواست دارند که توماس توخل سرمربی سه شیرها در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر شود.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

جی پلاس، با توجه به نتایج ضعیف تیم ملی انگلیس در لیگ ملت‌های اروپا و عدم کسب پیروزی در پنج بازی گذشته، اکنون هواداران این تیم به شدت از عملکرد شاگردان ساوتگیت ناراضی هستند و نسبت به این عملکرد سه شیرها انتقادهای بسیاری را انجام داده‌اند. البته به نظر می‌رسد که اعتراضات تنها در حد حرف نیست و اکنون هواداران انگلیس درخواست دارند تا توخل به عنوان سرمربی جدید انگلیس معرفی شود.

دیلی میل نوشت: پس از نمایش ضعیف انگلیس و عدم پیروزی این تیم در ۵ بازی اخیر، انتقادات از ساوتگیت به اوج رسید و لینه‌کر و وینتر نسبت به او شدیدا تاختند. آنها مدعی بودند که طرز استفاده از بازیکن ساوتگیت اصلا خوب نیست و این مربی پس از شکست در یورو ۲۰۲۰ به یک فرد دیگر تبدیل شده است.

هواداران مشتاق اخراج ساوتگیت و انتخاب توخل به عنوان سرمربی جدید انگلیس هستند. اتفاقی که با توجه به موفقیت‌های انگلیس با ساوتگیت در ۴ سال گذشته تقریبا غیرممکن به نظر می‌رسد.

توخل، سرمربی موفق چلسی بود که در سال ۲۰۲۰ پس از اخراج از پاری سن ژرمن به چلسی آمد و توانست این تیم را قهرمان اروپا کند. او ۲ هفته پیش به علت نتایج ضعیف در این فصل و عدم هماهنگی با مدیریت جدید از سمت خود برکنار شد.

دیل‌میل نوشت: با اخراج توخل ، او اکنون در دسترس است و طرفداران پیشنهاد دارند که او سرمربی انگلیس شود زیرا توخل یک مرد مخصوص جام‌هاست و می‌تواند شکوه را در قطر برای انگلیس به همراه بیاورد.

انگلیس ۴ سال پیش با ساوتگیت در جام جهانی به نیمه نهایی رسید و در یورو ۲۰۲۰ نیز در فینال مقابل ایتالیا قرار گرفت.

 

تیم ملی انگلیس گرت ساوت گیت توماس توخل جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=259557

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x