تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

سرپرست به دنبال حضور در انتخابات/ پورسلمان: بازخوردها خوب باشد، ثبت نام می‌کنم

  • کد خبر : 259514
  • 03 مهر 1401 - 6:05
سرپرست به دنبال حضور در انتخابات/ پورسلمان: بازخوردها خوب باشد، ثبت نام می‌کنم

سرپرست جدید فدراسیون شمشیربازی می‌گوید: اگر بازخوردها از سوی هیات‌ها خوب باشد، در انتخابات فدراسیون ثبت نام خواهم کرد.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

علیرضا پورسلمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضورش به عنوان سرپرست فدراسیون شمشیربازی اظهار داشت: دستور وزیر ورزش بود و با توجه به تجربه‌‌ای که در این رشته دارم، امیدوارم بتوانیم قدم‌های خوبی برداریم و انتخابات خوبی هم برگزار شود.

وی با اشاره به ثبت نام مجدد از نامزدهای انتخابات این فدراسیون گفت: با توجه به مجوزی که داریم می‌توانیم ثبت نام مجدد انجام دهیم و این اتفاق می‌افتد. باقرزاده نمی‌تواند در انتخابات حاضر شود و از دو نفر دیگر هم احتمالا یک نفر نیاید و به همین دلیل ثبت نام مجدد انجام خواهد شد.

سرپرست جدید فدراسیون شمشیربازی در مورد اینکه خودش هم وارد کارزار انتخابات خواهد شد یا خیر، گفت: بستگی به بازخوردی که از هیات‌ها می‌گیرم دارد. خوشبختانه در این یکی دو روزه بازخوردها بد نبوده و باید ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

پورسلمان در خصوص انتقادهایی که به شرایط فعلی فدراسیون شمشیربازی می‌شود، عنوان کرد: برخی انتقادها فنی است که نیاز به آسیب شناسی دارد و ما هم می‌شنویم و اشکالات را رفع خواهیم کرد. برخی انتقادها هم شخصی است که ورود نمی‌کنیم و فقط می‌شنویم.

وی در مورد اینکه تغییر و تحولی در فدراسیون صورت خواهد گرفت یا خیر، گفت: تا انتخابات با همین دوستان فعلی در فدراسیون ادامه می‌دهیم و مگر اینکه کسی خودش نخواهد با سیاست‌هایی که داریم، کنار بیاید.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در مورد همزمانی دو مسئولیت گفت: فعلا با حفظ سمت به عنوان سرپرست فدراسیون کار می کنم. البته اداره کل ورزش و جوانان یزد یکی از اداراتی بوده که وزیر ورزش از عملکرد آن رضایت داشته است.

پایان پیام/ 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=259514

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x