تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

اسبقیان: برنامه‌ای برای شرکت در انتخابات پارالمپیک ندارم

  • کد خبر : 259464
  • 03 مهر 1401 - 5:56
اسبقیان: برنامه‌ای برای شرکت در انتخابات پارالمپیک ندارم

رییس فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: هنوز برنامه‌ای برای شرکت در انتخابات پارالمپیک ندارم و باید ببینم شرایط چگونه رقم خواهد خورد.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

محمدشروین اسبقیان در گفت‌وگو با ایسنا، در حاشیه مراسم بزرگداشت چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس، درباره وضعیت ساره جوانمردی و این که آیا او دوباره تمرینات خود را برای شرکت در قهرمانی جهان امارات به صورت انفرادی پیگیری خواهد کرد یا به اردونشینان ملحق می‌شود؟ گفت: وی ۳ دوره قهرمان پارالمپیک در رشته تیراندازی بوده و جزو افتخارات ورزش جانبازان و معلولین است، به هر صورت فراز و نشیب‌های زیادی در زندگی قهرمانی برخی ورزشکاران ایجاد می‌شود که وی نیز مستثنی نیست، البته وی با هماهنگی فدراسیون و انجمن پاراتیراندازی تمرینات خود را پیگیری می کند و مشکل خاصی وجود  ندارد، حال این که برای شرکت در قهرمانی جهان امارات قرار است تمرینات خود را به صورت انفرادی دنبال کند یا همراه تیم باشد پس از جلسه با او وضعیتش مشخص می‌شود.

رییس فدراسیون جانبازان و معلولین هم‌چنین درباره وضعیت سایر رشته‌ها اظهار کرد: با هماهنگی کمیته ملی پارالمپیک و وزارت ورزش و جوانان، اردوها در حال برگزاری است و سعی داریم ملی‌پوشان را در بهترین شرایط برای بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چین و سپس پارالمپیک پاریس آماده کنیم.

وی در پایان پیرامون این پرسش که آیا برنامه‌ای برای شرکت در انتخابات کمیته ملی پارالمپیک دارید یا خیر؟ تصریح کرد: هنوز برنامه‌ای برای شرکت در انتخابات ندارم و مشغول اجرای کارهای پیش‌بینی شده در فدراسیون هستم، البته باید ببینم در آینده چه تصمیمی گرفته خواهد شد.

انتهای پیام

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=259464

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x