تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

ژاپن هم فوتبال ایران را خوشحال کرد!

  • کد خبر : 258330
  • 02 مهر 1401 - 7:10
ژاپن هم فوتبال ایران را خوشحال کرد!

تیم ملی فوتبال آمریکا همگروه کشورمان در جام‌جهانی در یک بازی دوستانه با دو گل مغلوب ژاپن شد تا روز‌های بحرانی شاگردان گرگ برهالتر که در ۱۰ بازی اخیرشان تنها یک برد داشته‌اند، ادامه داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

تیم ملی فوتبال آمریکا همگروه کشورمان در جام‌جهانی عصر دیروز (جمعه) در یک بازی تدارکاتی در دوسلدوروف آلمان به مصاف تیم ملی فوتبال ژاپن رفت. در این بازی ژاپنی‌ها برتر ظاهر شدند و توانستند با گل‌های دایچی کامادا در دقیقه ۲۴ و کائورا میوما در دقیقه ۸۸ آمریکا را شکست دهند.

در این بازی آمریکایی‌ها نتوانستند حتی یک شوت به سمت دروازه ژاپن بزنند و اول نیمه بدی را به نمایش گذاشتند و بعد از چهار تغییر در نیمه اول فقط کمی ابتکار عمل نشان دادند.

تیم ملی فوتبال آمریکا در این بازی کریستین پولیسیچ، تیم وه، یونس موسه، کریس ریچاردز، آنتونی رابینسون و زک استفن را در اختیار نداشت و مایلز رابینسون هم به خاطر پارگی آشیل جام‌جهانی را از دست داده است.

ضعف دفاعی در نیمه اول ایالات متحده را آزار داد تا مت ترنر دروازه‎‌بان این تیم که در این فصل فقط یک بازی برای آرسنال انجام داده است، تحت فشار قرار بگیرد. ترنر در نیمه دوم دو سیو شیرجه‌ای داشت و ضربه جونیا ایتو در ۵۵ و کامادا در ۶۵ را مهار کرد.

آمریکایی‌ها از زمان پیروزی در ایرلند شمالی در مارس ۲۰۲۱، یک برد، پنج باخت و چهار تساوی در ۱۰ بازی دارند و در ۵ بازی اخیر خارج از خانه خود فقط یک گل به ثمر رسانده‌اند و شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=258330

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x