تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

سردار بازهم از ۴۰ عبور نکرد!

  • کد خبر : 258070
  • 01 مهر 1401 - 22:10
سردار بازهم از ۴۰ عبور نکرد!

سردار آزمون انگیزه زیادی داشت تا چهل و یکمین گل ملی خود را مقابل اروگوئه به ثمر برساند اما ناکام ماند.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه”، مهاجم تیم ملی که حالا یکی از باتجربه ترین بازیکنان این تیم به شمار می‌رود در مصاف جمعه شب مقابل اروگوئه در ترکیب ثابت مورد نظر کارلوس کی‌روش به زمین رفت.

آزمون در شبی که مهاجمانی مثل مهدی طارمی و کریم انصاری‌فرد نیمکت نشین شده بودند، امیدوار بود تا بتواند شمار گلهای ملی خود را افزایش بدهد اما این اتفاق بازهم برای او رخ نداد.

مهاجم تیم ملی در شصت و چهارمین بازی ملی خود هم انگیزه زیادی برای گلزنی داشت. او که آخرین بار در مصاف ایران و لبنان در آخرین بازی انتخابی جام جهانی که یک مسابقه تشریفاتی بود گل زده بود،‌بعد از ناکامی در گلزنی مقابل الجزایر حالا در مصاف با اروگوئه نیز این شانس را از دست داد.

آزمون که تاکنون در بازی های ملی ۴۰ بار با پیراهن تیم ملی گلزنی کرده، یکی از بهترین گلزنان تاریخ تیم ملی به شمار می‌رود و قطعا در آینده برای بالا بردن این آمار خوب تلاش خواهد کرد. سردار اکنون در رده سوم برترین گلزنان تاریخ تیم ملی فوتبال ایران قرار دارد و با به ثمر رساندن ۱۰ گل دیگر به رکورد کریم باقری می‌رسد و در رتبه دوم این رده‌بندی قرار خواهد گرفت.

بی شک بازی با سنگال انگیزه مضاعفی به آزمون می‌دهد تا بتواند مثل طارمی آمار گل های ملی خود را افزایش بدهد  و البته در شرایط مناسب‌تری کار خود را در تیم ملی برای جام جهانی دنبال کند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=258070

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x