تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

تیر آخر اروگوئه را “شجاع” مهار کرد (عکس)

  • کد خبر : 258067
  • 01 مهر 1401 - 22:10
تیر آخر اروگوئه را “شجاع” مهار کرد (عکس)

شجاع خلیل زاده با شجاعت در دقایق پایانی مانع از فروپاشی دروازه ایران مقابل اروگوئه شد.

به گزارش گروه ورزشی «کمال مهر» :

به نقل از “ورزش سه”، تیم ملی فوتبال ایران امشب موفق شد اروگوئه را در دیداری دوستانه با حساب یک بر صفر شکست دهد. مدافعان تیم ملی در این دیدار نمایش بسیار خوبی داشتند و امیدوارکننده ظاهر شدند. شجاع خلیل زاده به عنوان یکی از دو مدافع آخر تیم در دقایق پایانی با نجات دروازه، شب خوبش را تکمیل کرد.

تیم ملی در دقایق پایانی با گل طارمی از اروگوئه پیش افتاد. حریف که انتظار شکست نداشت، در دقایق پایانی سرتاپا حمله شد تا حداقل کار را به تساوی بکشاند؛ مقاومت شاگردان کی‌روش در این دقایق اما قابل توجه بود و پیروزی تا لحظه به صدا در آمدن سوت پایان حفظ شد. البته تیم حریف در دقایق پایانی چند موقعیت خوب داشت که یکی از آنها از بقیه خطرناک‌تر بود.

یک دقیقه از وقت های اضافه نیمه دوم گذشته بود که اروگوئه، چسبیده به محوطه جریمه صاحب یک ضربه آزاد شد. شوت سنگین اما کم دقت سوارز روی این ضربه به دیواره دفاعی تیم ملی برخورد کرد. روی ریباند این توپ فدریکو والورده با پای راست یک شلیک سنگین را روانه دروازه ایران کرد؛ این شوت سرضرب که قدرت و دقت کافی را داشت پیش از رسیدن به خط دروازه با شجاعت مدافع تیم ملی بلوکه شد.

شجاع خلیل زاده در لحظه یاد شده، با شجاعت هر چه تمام‌تر خود را مقابل شوت بازیکن حریف قرار داد. او بعد از اصابت توپ از درد روی زمین افتاد اما به هدفش که نجات دروازه تیم ملی در آخرین لحظات برای حفظ برد بود رسید تا شب موفقی را برای خود رقم بزند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=258067

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x