تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

سخنگوی شورا: موضوع تعیین تکلیف شهردار کرج به ششم مهرماه موکول شد

  • کد خبر : 256822
  • 29 شهریور 1401 - 1:12

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به ابلاغ یک نامه از سوی استانداری البرز در خصوص عدم احراز صلاحیت شهردار منتخب کرج گفت: موضوع تعیین تکلیف شهردار منتخب کرج به ششم مهرماه سال جاری موکول شد.

به گزارش ایرنا، عمار ایزدیار روز دوشنبه پس از نشست غیر علنی شورای اسلامی شهر کرج که با موضوع تعیین تکلیف شهردار منتخب برگزار شد، افزود: صبح امروز نامه ای از سوی دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی حقوقی استانداری البرز به شورای شهرکرج در خصوص شهردار منتخب کرج ارسال شد که طبق درخواست هشت عضو این شورا موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: بر اساس تبصره ۲ ماده ۱۸ آیین نامه داخلی شوراها مقرر شد ۱۰ روز موضوع شهردا رمنتخب شهردار کرج به تعویق بیافتد چرا که حکم بدوی در شعبه ۶۸ دادگاه کیفری مجتمع قضایی کارکنان دولت برای وی صادر شده و حکم قطعی نشده و قرار شد تا ۶ مهرماه سال جاری مهلت بدهیم .
ایزدیار گفت : اگر تا این تاریخ تعیین تکلیف شد تصمیم نهایی را می گیریم ؛ موضوع این است که این پرونده تعیین تکلیف شود تا ما بتوانیم تصمیم بگیریم چون رای رای قطعی نبوده است.
روز گذشته علی قاسم پور رییس شورای اسلامی شهر کرج اعلام کرد که طبق یک نامه دریافتی از وزارت کشور صلاحیت مجید سریزدی شهردار منتخب شورای شهر کرج احراز نشده است .
وی ادامه داد: این موضوع را به رای گیری دوباره می گذاریم و درصورتی که اکثر اعضای شورای شهر به نامبرده رای مثبت بدهند پرونده را به شورای حل اختلاف خواهیم برد.
مجید سریزدی حدود ۵۰ روز پیش با کسب هفت رای موافق از مجموع ۱۳ رای شورای شهر کرج به عنوان شهردار انتخاب و به وزارت کشور معرفی شد .
مصطفی سعیدی سیرایی شهردار کرج ۲۹ خرداد ماه امسال با رای اکثریت اعضای شورای شهر کرج از این مسوولیت کنار گذاشته شد.
اکنون منوچهر غفاری سرپرستی شهرداری کرج را برعهده دارد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=256822

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x