تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

بدون امنیت هیچ حرکت مهمی در یک جامعه امکان‌پذیر نیست

  • کد خبر : 25682
  • 10 اسفند 1392 - 10:06
بدون امنیت هیچ حرکت مهمی در یک جامعه امکان‌پذیر نیست

سخنرانی رئیس‌جمهور کشورمان در جمع فرماندهان و مدیران ارشد وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح آغاز شد.

به گزارش  کمال مهر؛سخنرانی رئیس‌جمهور کشورمان در جمع فرماندهان و مدیران ارشد وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح آغاز شد.

رئیس‌جمهور در ابتدای اظهاراتش گفت: امنیت به عنوان بزرگترین پایه برای حیات جامعه، برای آرامش جامعه و برای توسعه کشور است، بدون امنیت هیچ حرکت مهمی در یک جامعه امکان پذیر نیست و اگر هم باشد با هزینه بسیار گزاف.

وی افزود: امنیت به معنای آن است که مردم نسبت به انواع تهدیدات احتمالی دغدغه خاطری نداشته باشند، احساس آرامش کنند، احساس کنند مجموعه مدیریت کشور می‌تواند به خوبی از منافع ملی، از ارزش‌های دینی و ملی و همچنین از حقوق مردم، استقلال کشور، وحدت ملی و تمامیت ارضی به خوبی دفاع کند.

رئیس‌جمهور ادامه داد:البته در بخش دفاع در واقع دو ستون وجود دارد یک ستون عمدتا وظیفه پشتیبانی و یک ستون وظیفه دفاع را به عهده دارد یعنی اگر مثال بزنیم بگوییم جبهه و پشت جبهه میدان نبرد و آن‌ها که باید امکانات میدان نبرد را تامین کنند نیروهای مسلح برای دفاع از کشور در صف مقدم هستند.

وی اضافه کرد: یک ارگانی نیاز است که این قدرتی که در میدان نبرد دارد از کشور دفاع می‌کند او را پشتیبانی کند، به معنایی نیروهای مسلح بدون دغدغه خاطر برای نیازمندی‌های ضروری‌شان چه نیازمندی جنگ و زندگی دغدغه خاطر نداشته باشند، آن دستگاهی که می‌تواند دغدغه خاطر نیروهای مسلح را بزداید و از بین ببرد، اسمش وزارت دفاع است.

رئیس قوه مجریه اظهارداشت: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در واقع برای تامین انواع نیازهای نیروهای مسلح و ایجاد آرامش خاطر برای نیروهای مسلح جهت انجام وظیفه اصلی‌شان است.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=25682

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x