تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

دستگیری کلاهبرداران فروش زمین های بلاصاحب در البرز

  • کد خبر : 256456
  • 27 شهریور 1401 - 19:30

رییس پلیس آگاهی البرز گفت: اعضای باند ۹ نفره کلاهبرداری که با شناسایی املاک بلاصاحب اقدام به جعل سند آن ها کرده و با تنظیم چند فقره قولنامه و دست به دست کردن بین اعضای باند املاک را به فروش می رساندند، توسط پلیس آگاهی این استان شناسایی دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد نادربیگی روز یکشنبه اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده تصاحب غیرقانونی املاک توسط یک باند کلاهبرداری سازمان یافته در منطقه جهانشهر کرج، بررسی موضوع در دستورکار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: بررسی های اولیه ماموران حاکی از این بود اعضای یک باند سازمان یافته کلاهبرداری با شناسایی املاک بلاصاحب اقدام به جعل سند آن ها کرده و با تنظیم چند فقره قولنامه و دست به دست کردن ملک بین اعضای باند، آن را به فروش می رساندند.
نادربیگی با اشاره به حرفه ای عمل کردن متهمان و اطلاع دقیق از نحوه دور زدن قانون، گفت: دربررسی های بیشتر ماموران پلیس مشخص شد که متهمان تاکنون ۱۲ ملک میلیاردی را در شهرهای کرج و چهارباغ با این شیوه تصاحب کرده اند.
وی خاطرنشان کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با همکاری عوامل کلانتری ۱۳ کرج ۹ نفر از اعضای این باند شامل هشت مرد و یک زن را شناسایی و در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.
رییس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه متهمان پس از مشاهده مستندات پلیس به انجام کلاهبرداری و تصاحب ۱۲ ملک با ارزش بالا اعتراف کردند، گفت: ارزش املاکی که توسط این باند کلاهبرداری شده است، بیش از ۳۰ میلیارد تومان است.
وی افزود: متهمان پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=256456

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x