تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

ماجرای تلخ یک “دوستی خیابانی”

  • کد خبر : 25504
  • 08 اسفند 1392 - 13:58
ماجرای تلخ یک “دوستی خیابانی”

دختر جوانی که قصد داشت رابطه‌اش را با دوستش به اتمام برساند، مورد ضرب و شتم و آزار و اذیت قرار گرفت.

 

به گزارش خبرنگار حوادث کمال مهر،چندی پیش دختر جوانی به نام آرزو در حالیکه یک برگه مرجوعه  قضایی از دادسرای ناحیه هفت تهران در دست داشت به کلانتری ۱۰۴ عباس آباد مراجعه کرد و در ملاقات خود با رئیس کلانتری اذعان داشت: چندی پیش در خیابان با پسر جوانی به نام کامبیز دوست شدم.

شاکیه ادامه داد: چند وقتی از رابطه من با پسر جوان گذشت و روابط‌مان نزدیکتر شد. پس از مدتی متوجه شدم که کامبیز هرچه تا الان به من گفته دروغ بوده و قصد سوء استفاده داشته است.

آرزو افزود: در نهایت قصد داشتم رابطه‌ام را با کامبیز قطع کنم که با مخالفت شدید او مواجه شدم. این مخالفت‌ها تا جایی ادامه پیدا کرد تا کامبیز در آخرین ملاقاتمان، من را پس از ضرب و شتم مورد آزار و اذیت قرار داد.

پس از تمام شدن حرف‌های آرزو رئیس کلانتری سریعا دستور رسیدگی به این پرونده را صادر کرد و ماموران توانستند با همکاری دختر جوان پسر شیطان صفت را در حوالی خیابان بهشتی دستگیر و به کلانتری انتقال دهند.

رئیس کلانتری ۱۰۴ عباس آباد درباره این خبر گفت: متهم پس از رویارویی با مدارک مستند به ناچار بزه خود را گردن گرفت و در نهایت جهت سیر مراحل قانونی و کشف سایر جرایم به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ تحویل داده شد.

انتهای‌پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=25504

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x