تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

وضعیت مبهم سرپرست تیم ملی در آستانه اعزام به اتریش/ حکمی برای رضاییان صادر نشده

  • کد خبر : 254648
  • 25 شهریور 1401 - 15:39
وضعیت مبهم سرپرست تیم ملی در آستانه اعزام به اتریش/ حکمی برای رضاییان صادر نشده

با وجود مطرح شدن نام بهرام رضاییان هنوز حکم سرپرستی تیم ملی برای هیچ فردی صادر نشده است.

صاحب‌خبر –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، صبح امروز خداداد افشاریان در برنامه تلویزیونی ورزشگاه درمورد جانشین حمید استیلی، سرپرست مستعفی تیم ملی فوتبال کشورمان اعلام کرد: بهرام رضاییان که پیش از این هم در اردوها بوده و حواسش کامل به تیم ملی بود، سرپرست تیم ملی است و این موضوع امروز و فردا اعلام خواهد شد. طبق صحبتی که با رضاییان داشتم او گفت مهدی تاج به من گفته سرپرست تیم ملی هستی و با این تیم به اتریش می‌روی.

با وجود این اظهارنظر عضو هیات رئیسه فدراسیون، طبق پیگیری‌های خبرنگار ورزشی فارس مهدی تاج برای انتخاب سرپرست تیم ملی هنوز به جمع‌بندی نرسیده و تکلیف سرپرست تیم ملی تاکنون قطعی نشده است.

رضاییان در حال حاضر در مناطق عسلویه و جم حضور دارد و تاکنون هم حکمی برای وی و هیچ فرد دیگری برای سرپرستی تیم ملی صادر نشده است. هرچند به احتمال فراوان او مانند سفر تیم ملی به کره جنوبی و قطر، در سفر به وین نیز به عنوان نماینده هیات رئیسه ملی پوشان را همراهی خواهد کرد و حتی ویزای اتریش را نیز دریافت کرده اما تاکنون حکمی برای رضاییان به عنوان سرپرست تیم ملی صادر نشده و پیگیری‌ها برای انتخاب جانشین حمید استیلی ادامه دارد.

انتهای پیام/

∎​

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=254648

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x