تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

شجاع خلیل‌زاده به تیم ملی دعوت می‌شود؟

  • کد خبر : 253962
  • 25 شهریور 1401 - 11:17
شجاع خلیل‌زاده به تیم ملی دعوت می‌شود؟

طبق اخبار رسیده ار ادوی تیم ملی شجاع یکی از نفرات دعوت شده به تیم ملی برای اردوی اتریش خواهد بود.

صاحب‌خبر –

اعتمادآنلاین|

شجاع خلیل زاده اولین بار  زمان سرمربیگری کارلوس کی‌روش به تیم ملی دعوت شد و در چند بازی مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل هم حضور داشت. در آستانه جام جهانی اما کی‌روش شجاع را خط زد تا شاهد اعتراض شدید و مصاحبه تند خلیل زاده علیه کارلوس کی‌روش باشیم.

به گزارش خبرورزشی، مربی پرتغالی نه تنها شجاع را به جام جهانی و بعد از آن به جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۵ نبرد، بلکه در بهترین سال‌های فوتبالی خلیل زاده هم او را به تیم ملی دعوت نکرد. شجاع بعد از آمدن به پرسپولیس بهترین نمایش‌ها را ارائه کرد ولی باز هم جایی در لیست کی‌روش نداشت تا چند سالی پشت خط بماند.

بعد از جدایی کی‌روش، شجاع در زمان ویلموتس هم به تیم ملی دعوت نمی‌شد ولی با آمدن اسکوچیچ، خلیل زاده نه تنها به تیم ملی بازگشت، بلکه در یک بازی بازوبند کاپیتانی تیم ملی را به بازو بست. شجاع در کنار کنعانی زادگان به مهره‌های دفاعی ثابت تیم ملی تبدیل شدند و انصافا هم عملکرد بسیار خوبی داشتند.

خلیل زاده و کنعانی زادگان به واسطه چند سال بازی در پرسپولیس، تیم ملی و هم اکنون در الاهلی، خیلی با هم هماهنگ هستند و خیلی‌ها معتقدند، این دو باید در کنار هم در جام جهانی فیکس بازی کنند و تیم ملی باید از هماهنگی این دو بازیکن نهایت استفاده را ببرد. بعد از جدایی اسکوچیچ و بازگشت کی‌روش، خیلی‌ها فکر می‌کردند شجاع جایی در لیست کی‌روش نخواهد داشت و رنگ جام جهانی را نخواهد دید.

طی روزهای گذشته گمانه زنی در خصوص آینده شجاع در تیم ملی زیاد شد و بعضی‌ها به جد معتقد بودند، با توجه به مصاحبه‌های خلیل زاده علیه کی‌روش و حمایت‌های او از اسکوچیچ، شجاع دیگر به تیم ملی دعوت نمی‌شود. پیشبینی که به نظر می‌رسد، غلط از آب در خواهد آمد و شجاع یکی از نفرات دعوت شده به تیم ملی برای اردوی اتریش خواهد بود. آنطور که مشخص است، کی‌روش قصد ندارد به اختلافات قدیمی دامن بزند و با دعوت از شجاع برای اردوی اتریش، می‌خواهد ثابت کند برایش وضعیت فعلی بازیکنان مهم است.

 

∎​

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=253962

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x