تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

ساوت‌گیت: بازیکنان کلیدی انگلیس باید بیشتر بازی کنند

  • کد خبر : 253845
  • 25 شهریور 1401 - 10:27
ساوت‌گیت: بازیکنان کلیدی انگلیس باید بیشتر بازی کنند

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، از شرایط بازیکنان کلیدی تیمش در تیم‌های باشگاهی چندان راضی نیست.

صاحب‌خبر –

به گزارش “ورزش سه”، فرصت زیادی تا آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باقی نمانده و به نظر می‌رسد که ساوت‌گیت تصمیم نهایی‌اش برای بازیکنانی که قرار است با خودش به این رقابت‌ها ببرد گرفته است.
با این حال، بعضی از بازیکنان مدنظر او برای حضور در ترکیب تیم ملی انگلیس شامل هری مگوایر، کالوین فیلیپس و لوک شاو همگی جایگاه‌ اصلی‌شان در ترکیب تیم‌های باشگاهی را از دست داده‌اند و این تا حدودی باعث نگرانی این مربی انگلیسی شده است.
هر سه این بازیکن نقش مهمی در رسیدن انگلیس به فینال جام ملت‌های اروپا در تابستان سال گذشته داشتند اما حالا با مشکل مهمی روبرو شده‌اند. 


ساوت‌گیت در گفتگو با خبرنگاران با تایید این نکته اظهار داشت:« عدم حضور آنها در ترکیب اصلی تیم‌هایشان به هیچ وجه ایده‌آل نیست اما ما احساس می‌کنیم که آنها می‌توانند بازیکنان مهمی برای ما باشند و همینطور هم هست. این موقعیت فوق العاده‌ای برای ما نیست اما همچنان بازی‌های زیادی پیش از قطر وجود دارد که آنها فرصت بازی کردن در آن را خواهند داشت.»
تیم ملی انگلیس در اولین دیدارش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باید به مصاف تیم ملی ایران برود و حالا به نظر می‌رسد که معضل عدم حضور بازیکنان اصلی مدنظر ساوت‌گیت در ترکیب تیم‌های اصلی رفته رفته با نزدیک شدن به تاریخ برگزاری جام جهانی برای این مربی دردسرساز شده است.

∎​

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=253845

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x