تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

طعنه سنگین به ایران؛ ما بالاتر از آن‌ها تیم اول آسیاییم

  • کد خبر : 253843
  • 25 شهریور 1401 - 10:27
طعنه سنگین به ایران؛ ما بالاتر از آن‌ها تیم اول آسیاییم

فلیپ بلین، سرمربی تیم ملی ژاپن تاکید کرد که آنها از ایران جدا شده و با قدرت بهترین تیم آسیا هستند.

صاحب‌خبر –

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی والیبال ژاپن بعد از چند سال سخت و ناامید کننده، حالا دوباره به یکی از قدرت‌های بزرگ والیبال آسیا تبدیل شده است. آنها با یک سرمایه گذاری و برنامه ریزی فوق العاده جایگاه خود در صدر آسیا را از ایران پس گرفته و در حال حاضر در رنکینگ جهانی بالاتر از ما قرار دارند.

ژاپن در همین مسابقات اخیر یعنی رقابت های والیبال قهرمانی جهان نشان داده که می‌تواند حتی با قدرت های درجه اول والیبال دنیا نیز رقابت کند. آنها تنها با شکست برابر برزیل به عنوان تیم دوم از گروه خود صعود کردند تا مثل لیگ ملت‌ها با فرانسه روبرو شوند. سامورایی ها در یک هشتم نهایی تا آستانه حذف قهرمان المپیک و لیگ ملت ها نیز پیش رفتند اما نهایتاً اسیر تجربه و عملکرد شگفت انگیز اروین انگاپت شدند.

در حقیقت ژاپن با سری بالا از مسابقات قهرمانی جهان حذف شد و نشان داد که می‌تواند طی سال های آینده هر تیمی در والیبال دنیا را به چالش بکشد. این همچنین یک زنگ خطر هم برای والیبال ایران محسوب می شد چرا که ژاپن ها رقیب اصلی ما در آسیا و البته در راه حضور در المپیک محسوب می شود.

در همین راستا اکنون و بعد از پایان رقابت های والیبال قهرمانی جهان سرمربی ژاپن دست به کری خوانی برای ایران زده و گفته است: این که ما در رنکینگ از رتبه یازدهم به هفتم صعود کردیم فوق‌العاده است. پروژه ما برای المپیک ۲۰۲۴ پاریس طراحی شده است.  ما اکنون بالاتر از ایران و بهترین تیم حال حاضر آسیا هستیم. نمایشی که در این مدت ارائه دادیم من را امیدوار کرد که در آینده نه چندان دور با شش تیم برتر دنیا رقابت کنیم.

∎​

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=253843

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x