تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

فهرست انگلیس بدون راشفورد و سانچو اعلام شد

  • کد خبر : 253685
  • 25 شهریور 1401 - 8:42
فهرست انگلیس بدون راشفورد و سانچو اعلام شد

مارکوس راشفورد و جیدون سانچو از فهرست تیم ملی انگلیس خط خوردند اما گرت ساوت گیت می‌گوید که درها هنوز برای جام جهانی باز است.

صاحب‌خبر –

به گزارش ایسنا و به نقل از بی ساکر، در آخرین فهرست تیم ملی انگلیس قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، جایی برای راشفورد مهاجم منچستریونایتد و جیدون سانچو هم‌تیمی‌اش نبود. راشفورد با مشکل عضلانی دست و پنجه نرم می کند. این بازیکن ۲۵ ساله در این فصل در فرم خوبی قرار داشته و در ۶ بازی سه گل در لیگ برتر به ثمر رسانده است.

دعوت از ایوان تونی مهاجم برنتفورد و فراخوان اریک دایر از تاتنهام از جمله موارد چشمگیر فهرست ساوت گیت بود که تاکید کرد درها برای کسانی که به دنبال بازگشت به موقع به دنیای فوتبال هستند بسته نیست. 

او گفت: بازیکنان خاصی بودند که ما می‌خواستیم این بار در این بازی حضور داشته باشند اما این به منزله پایان رویای جام جهانی برای بازیکنان دیگر نیست. به عنوان مثال، مارکوس راشفورد اخیراً بازی‌های خوبی از خود نشان داده است. او بازیکنی است که من به خوبی او را می شناسم، بنابراین اگر بتواند در چند هفته آینده در سطح بالا ظاهر شود مطمئناً مورد توجه قرار خواهد گرفت.

فهرست تیم ملی انگلیس برای دو بازی در لیگ ملت‌های اروپا

دروازه‌بان‌ها: دین هندرسون (ناتینگهام فارست)، نیک پوپ (نیوکاسل یونایتد)، آرون رمزدیل (آرسنال)

مدافعان: ترنت الکساندر آرنولد (لیورپول)، بنجامین چیلول (چلسی)، کانر کودی (اورتون)، اریک دایر (تاتنهام)، مارک گوئی (کریستال پالاس)، ریس جیمز (چلسی)، هری مگوایر ( منچستریونایتد)، لوک شاو (منچستریونایتد)، جان استونز (منچستر سیتی)، فیکایو توموری (آث میلان)، کیران تریپیر (نیوکاسل یونایتد) و کایل واکر (منچستر سیتی)

هافبک‌ها: جود بلینگهام (بوروسیا دورتموند)، میسون مونت (چلسی)، کالوین فیلیپس (منچستر سیتی)، دکلان رایس (وستهام یونایتد) و جیمز وارد پروس (ساوتهمپتون)

مهاجمان: تامی آبراهام (آ اس رم)، جرود بوون (وست هم یونایتد)، فیل فودن (منچستر سیتی)، جک گریلیش (منچستر سیتی)، هری کین (تاتنهام)، بوکایو ساکا (آرسنال)، رحیم استرلینگ (چلسی)، ایوان تونی (برنتفورد)

انتهای پیام

∎​

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=253685

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x