تاریخ : یکشنبه, ۸ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 29 September , 2024
0

میوه شب عید کرجی ها تأمین شد

  • کد خبر : 25366
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۱
میوه شب عید کرجی ها تأمین شد

بازار روزهای کرج آماده خدمات‌رسانی به مردم در شب عید شد.

گروه استانی «کمال مهر» ؛ آرش یگانی در ستاد استقبال از بهار اظهار داشت: در این راستا با تأمین میوه شب عید مردم در بازار روزها ارائه خدمات رسانی به مردم تسهیل شده است.
وی ادامه داد: در این راستا هم اکنون ۲ هزار تن سیب و پرتقال آماده عرضه در بازارهای روز کرج شده است که در صورت کمبود آمادگی لازم برای تأمین مجدد بازار را داریم.
این مسئول بیان داشت: طرح‌ها و برنامه‌های سازمان میادین میوه و تره‌بار در جهت ارتقای جایگاه‌های توزیع میوه است که این مهم همیشه مورد توجه قرار گرفته است.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود بر ساماندهی محوطه بیرونی بازارهای روز کرج تأکید کرد و گفت: این سازمان ساماندهی محوطه بیرونی بازارهای روز همچنین جایگاه‌های عرضه میوه شب عید را در دستور کار سازمان قرار دارد.
در ادامه این جلسه مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج نیز با بیان این که عید امسال ۱۵۰ هزار لاله در کرج می‌روید افزود: این سازمان برنامه‌های متعددی را برای هفته درختکاری و آغاز سال جدید در دستور کار دارد که طبق اولویت‌های پیش‌بینی شده در موعد مقرر اجرایی می‌شود.
عباس زارع اظهار داشت: افزایش سطح همکاری‌ها موجب اجرای بهینه طرح‌های نوروزی که هدف مجموعه مدیریت شهری را تامین می‌کند، می‌شود.
وی کاشت ۱۵۰ هزار پیاز لاله در سطح شهر کرج را از دیگر برنامه‌های این سازمان در آستانه سال نو عنوان کرد و اعلام کرد:  پیازهای لاله در ۱۰ روز اول بهار می‌رویند که با رویش آنها، شاهد افزایش طراوت و زیبایی در شهر خواهیم بود.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج در ادامه سخنان خود از آماده شدن پارک‌های به منظور استفاده مسافران نوروزی از این اماکن خبر داد و گفت: پارک چمران، ایران زمین و… برای شهروندان و استفاده مسافران نوروزی مهیا شده است.
منبع: فارس
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=25366

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x