تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

کنگره شهدای دانش آموزی کشور با محوریت شهیدستان برگزار می شود

  • کد خبر : 252914
  • 23 شهریور 1401 - 19:35

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز ضمن استقبال از برنامه های کارگروه کنگره شهدا گفت: ما نیز برانیم که کنگره شهدای دانش آموزی کشور را با رویکردی متفاوت و کارویژه فاخر با محوریت شهیدستان کرج برگزار کنیم.

✍️ رضا قاسمپور
برای پیگیری مصوبات جلسه ۱۳ شهریورِ “کارگروه کنگره دوسالانه شهدای استان البرز” در شهیدستان کرج،امروز ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ دیدار نمایندگان کارگروه با مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز برگزار گردید.در این نشست صمیمی پس از صحبت‌های حاضرین، حجرگشت مدیر کل آموزش و پرورش خبر از برگزاری کنگره شهدای دانش اموز با محوریت شهیدستان کرج دادند.
پس از توضیحات آغازین رضا قاسم پور در خصوص نقش شهیدستان در کنگره دوسالانه،سردار کرمی دبیر کنگره شهدا و معاون حفظ آثار و میراث سپاه استان با تشریح ابعاد کنگره و نقش محوری شهیدستان افزود: شهیدستان جا برای کار زیاد دارد برآنیم که برای شهدای دانش اموز شهیدستان فیلم مستند،کتاب ویژه تک تک شهدا و کتاب کلی و….منتشر کنیم. از آموزش و پرورش انتظار داریم بحث معارض شهیدستان را در اولین فرصت تعیین تکلیف و حل و فصل نماید.
 

 
دکتر جلالی مهر خیر مدرسه ساز و رئیس هیات امنای شهیدستان نیز ضمن بیان ضرورت انجام کارهایی فاخر و در شان شهدا افزود: در سال گذشته هر کاری را در مورد شهیدستان شروع کردیم نهایتا به بن بست معارض برخورد نمود.لازم است این مانع هر چه سریعتر از پیش پای شهیدستان برداشته شود.
مهدی توسلی مدیر شیفت عصر شهیدستان نیز با تشریح چرایی و چگونگی ثبت ملی مدرسه افزود: در یک قدمی ثبت ملی بهانه معارض را علم کردند ضرورت دارد این مسئله رفع رجوع گردد.
علی حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز ضمن استقبال از برنامه های کارگروه کنگره شهدا افزود: ما نیز برانیم که کنگره شهدای دانش آموزی کشور را با رویکردی متفاوت و کارویژه فاخر با محوریت شهیدستان کرج برگزار کنیم.
موضوع کنگره شهدای دانش آموز و حل و فصل معارض شهیدستان را در شورای آموزش و پرورش استان به ریاست استاندار طرح موضوع خواهیم کرد.
 
 
به قلم: رضا قاسمپور

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=252914

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x