تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
2

قتل تنها با یک ضربه مشت! + تصاویر

  • کد خبر : 25288
  • 08 اسفند 1392 - 7:46
قتل تنها با یک ضربه مشت! + تصاویر

یک ضربه مشت که تنها یک ثانیه زمان برد، به کشته شدن یک مرد انگلیسی انجامید. این مرد در یکی از خیابان‌های شهر بورنموث جنوب انگلیس در حال راه رفتن بود که این ضربه را دریافت کرد. اما شگفتی برای خانواده قربانی آنجا بود که دادگاه، قاتل را تنها به چهار سال و نیم حبس محکوم کرد.

 

به گزارش سرویس بین‌ الملل کمال مهر به نقل از العربیه؛ در جزئیات ماجرا که آن را یکی از دوربین‌های مداربسته در خیابان ثبت کرده و روز سه شنبه توسط سایت روزنامه انگلیسی “دیلی میل” منتشر شد، قربانی، “اندرو یونگ” نام دارد که ۴۰ ساله بود.
او تنها در پیاده رو خیابانی شلوغ در مرکز شهر راه می‌رفت. در این میان، شخصی را دید که در پیاده رو، دوچرخه می‌راند. او را برای لحظه‌ای متوقف کرد تا بگوید که این کارش برای کسانی که پیاده می‌روند، خطرناک است.
راننده دوچرخه مرد را نادیده گرفت و به مسیر خود در پیاده رو، ادامه داد. اما دوستش که در کنار او راه می‌رفت، مرد را نادیده نگرفت و بدون هیچ حرف و حدیثی، مشتی به صورت او کوبید. اندرو یونگ در پی این ضربه بی‌هوش روی زمین افتاد و به محض رسیدن به بیمارستان، جان سپرد.
تصاویر ویدیویی دوربین مدار بسته نشان می‌دهد که جوان قاتل، بدون توجه، محل حادثه را ترک و قربانی را بی‌هوش بر روی زمین‌‌ رها می‌کند.
دادگاهی انگلیسی، “دویس جیل” را به اتهام “قتل غیر عمد” به چهار سال و نیم زندان محکوم کرد. مادر قربانی، حکم دادگاه را یک “شوخی” توصیف کرد.
مادر یونگ می‌گوید که فرزندش به چند زبان سخن می‌گفت و از چهارده سالگی، یک فعال اجتماعی بود. او می‌افزاید: “دوست نداشت ببیند شخصی در پیاده رو دوچرخه براند چرا که این رفتار دیگران را در معرض خطر قرار می‌دهد.”
قاتل می‌گوید که شنید “اندرو یونگ” در حال تهدید کردن است و هنگامی که دستش را در جیبش گذاشت، گمان کرد که می‌خواهد چاقو یا اسلحه بیرون بیاورد برای همین به صورتش مشت زد.
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=25288

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x