تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

دستگیری ۱۷ اوباش سابقه دار در البرز

  • کد خبر : 252863
  • 22 شهریور 1401 - 19:40

فرمانده انتظامی البرز از دستگیری ۱۷ اوباش سابقه دار که با ایجاد شرارت باعث ناامنی شهروندان شده بودند، در این استان خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس البرز، سردار عباسعلی محمدیان اظهار داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز بر روی تحرکات اوباش سابقه دار استان، تعدادی از این افراد که اقدام به قدرت نمایی، عربده کشی، حمل سلاح سرد و ایجاد رعب و وحشت در مناطق حاشیه نشین شهرستان های تابعه البرز کرده بودند، شناسایی شدند.
وی افزود: با تلاش های شبانه روزی ماموران و گسترش چتر اطلاعاتی بر روی تحرکات این افراد، هفت نقطه از محل تجمع این اوباش در مناطق حاشیه نشین استان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی طی یک طرح ۲۴ ساعته در چند عملیات مقتدرانه با همکاری عوامل یگان امداد استان ۱۷ نفر از اوباش سابقه دار دستگیر شدند.
سردارمحمدیان با اشاره به اینکه در این طرح ۳۳ نفر از اوباش سطح دار استان نیز به پلیس اطلاعات دعوت و از آن ها تعهد اخذ شد، گفت: همچنین با اقدامات صورت گرفته هفت قهوه خانه فاقد مجوز که پاتوق این اوباش خطرناک بود با دستور مقام قضایی پلمب شد.
وی گفت: یک قبضه سلاح گرم و چندین قبضه سلاح سرد از این اوباش کشف شده است.
فرمانده انتظامی البرز ضمن هشدار به افرادی که در فضای حقیقی و مجازی اقدام به قدرت نمایی می کنند، خاطر نشان کرد: فعالیت‌ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش رصد می‌شود و در صورت ارتکاب هرگونه تخلف و جرمی علیه امنیت و آرامش شهروندان، پلیس در چهارچوب قوانین و مقررات با قاطعیت با آنها برخورد خواهد کرد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=252863

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x