تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
1

توصیه مهم لاریجانی به نمایندگان مجلس

  • کد خبر : 24709
  • 04 اسفند 1392 - 15:11
توصیه مهم لاریجانی به نمایندگان مجلس

نماینده مردم خوزستان گفت: رئیس مجلس در جلسه غیرعلنی به نمایندگان توصیه کرد که با استناد به منابع موثق در موضوعات مختلف اظهار نظر کنند.

کمال مهر: نماینده مردم خوزستان گفت: رئیس مجلس در جلسه غیرعلنی به نمایندگان توصیه کرد که با استناد به منابع موثق در موضوعات مختلف اظهار نظر کنند.

سید حسین بهدشتی نماینده مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه غیرعلنی نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه بحث های داخلی مجلس، روند بررسی لوایح و طرح ها و بحث های بین المللی و نیز آخرین اخبار پیرامون موضوعات هسته ای، مذاکرات ۱+۵، تشنجات سوریه و کنفرانس روسای پارلمان های اسلامی در روزهای اخیر و نیز مذاکرات خصوصی که آقای لاریجانی در حاشیه این اجلاس داشتند صحبت شد.

وی افزود: آقای لاریجانی همیشه در جلسات غیرعلنی ارزیابی های خود را از روند کار مجلس مطرح می کند و نمایندگان هم پیرامون آن اظهار نظر می کنند؛ رئیس مجلس ملاحظاتی را دارد که آن را در این جلسات عنوان می کند.

این نماینده مجلس ادامه داد: آقای لاریجانی در جریان صحبت های امروز خود در جلسه غیر علنی توصیه کردند نمایندگان سعی کنند بر مبنای اطلاعات دقیق و صحت و سقم اطلاعات در موضوعات مختلف اظهار نظر کنند، متاسفانه برخی مواقع نمایندگان اظهار نظرهایی می کنند که بر اساس شنیده ها است اما برای حفظ شان مجلس نباید این کار را بدون مطالعه دقیق انجام دهند.

نماینده مردم خوزستان خاطرنشان کرد: موضوعات مهم همانند تشنجات سوریه و مذاکرات هسته ای مورد بحث بود که رئیس مجلس توصیه کرد نمایندگان بر مبنای واقعیات و مستندات صحبت کنند، اخبار را رصد کرده تا منبع آن مورد وثوق باشد.

خبرگزاری مهر
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=24709

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x